Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bah, faen altså.. hadde redigert på et bilde i kanskje 45 minutter i photoshop, og begynte å bli ganske fornøyd.. Så klarer jeg å åpne en .exe fil på skrivebordet, trykke febrilt cancel, og så tryner hele pcen =(

7086283[/snapback]

aah the wonders of modern technology! programmer er rasshøl, og spesielt "computer"-motstanderen i MarioKart til Supernintendo, der har du djevelen selv!

Lenke til kommentar
bah, faen altså.. hadde redigert på et bilde i kanskje 45 minutter i photoshop, og begynte å bli ganske fornøyd.. Så klarer jeg å åpne en .exe fil på skrivebordet, trykke febrilt cancel, og så tryner hele pcen =(

7086283[/snapback]

aah the wonders of modern technology! programmer er rasshøl, og spesielt "computer"-motstanderen i MarioKart til Supernintendo, der har du djevelen selv!

7086286[/snapback]

Eventuelt Devil-Jin (noen ganger) i Tekken 5... Det er vel bokstavligtalt djevelen selv :D

Lenke til kommentar
Ah, endelig ferdig med stilen jeg har i engelsk. Naa maa jeg bare la vertsmoren min rette den for meg, for saa fikse alle feilene, saa kan jeg endelig begynne aa pugge for testen jeg har i U.S History og English. Fun! :)

7086298[/snapback]

skolesystemet i usa er veldig forskjellig fra i norge :p flere jeg kjenner som har gått på skole i statene trivdes veldig med det, rart det ikke kan gjøres litt annerledes i sure norge :wee: jaja jeg skal gi sesong 10 av southpark et forsøk før jeg knuser snes konsollen min! nite folks

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...