Sneakerholic Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 det ble sikkert rent iallefall, lurer på om vaflene smaker zalo... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 det ble sikkert rent iallefall, lurer på om vaflene smaker zalo... 7086201[/snapback] Neida Jeg er så flink til å skylle elektronikken godt etter jeg har vaska den med zalo. Gud jeg var blond. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 alle trenger "blonde moments" en gang iblant, jeg bestilte meg flyreise til skotland på datoen jeg har midtsemesterprøve Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 alle trenger "blonde moments" en gang iblant, jeg bestilte meg flyreise til skotland på datoen jeg har midtsemesterprøve 7086206[/snapback] jeg trenger dem ikke. Blir dyrt detta hvis det fortsetter Du trenger ikke tilfeldigvis en katt eller to? Blir snart spist ut av huset. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 hadde elsket å ha en katt, men den skulle hatt et ganske bra overlevelsesinstinkt for å overleve i denne kåken! hvis den greier seg alene i sommerferien og juleferien så sier jeg JA! har bare frossenpizza, håper den kan tilbrede dem! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 hehe. tror det går dårlig gitt ^^ Da får du ingen Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 hvis du har noen kaktuser evt. low-maintenance potteplanter for mange er jeg rette personen å kontakte! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Jeg har et tre jeg nesten har greid å ta livet av. Den får ikke vann og står oppå microen. Sikkert smart Endret 17. oktober 2006 av mushi Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 yay mushi! Jeg har en grønn plante jeg har tatt hånd om i 1 år nå, og den lever Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 bestemt deg for å døgne enda eller? har helt syke søvnproblemer for tida, eneste "positive" med det er at jeg får sett mange serier! *gah* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Det tok litt tid, but here it is Cola og røyk er must Fikk nemlig ikke overført fra tlf, så måtte installere webcam igjen, og det tok tiiid (også hadde det jo blitt så mye bedre kvalitet om tlftingen hadde funka) Endret 17. oktober 2006 av bazukh Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Floppy eter opp alle plantene mine. Han knaska i seg den forrige jeg kjøpte, en stor aloevera plante, i løpet av en uke. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 yay mushi! Jeg har en grønn plante jeg har tatt hånd om i 1 år nå, og den lever 7086220[/snapback] sjekka om den er plastikkete? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 bestemt deg for å døgne enda eller? har helt syke søvnproblemer for tida, eneste "positive" med det er at jeg får sett mange serier! *gah* 7086222[/snapback] typen har mast på meg om at ejg må komme å sove, men sitter nok oppe. Har 40 gr tobakk og 3 liter cola. Blir en spennende time hos psyk i mårra ja Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 yay mushi! Jeg har en grønn plante jeg har tatt hånd om i 1 år nå, og den lever 7086220[/snapback] sjekka om den er plastikkete? 7086225[/snapback] Den smakte ikke plastik ihvertfall.. ----------- bazukh: Yeah, jeg visste du ville komme med bilder =D Fin laptop! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Kanke være noe dårligere jeg Lurer på om det er en sammenheng mellom laptoper, sigging og alternativ døgnrytme... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 bazukh: Yeah, jeg visste du ville komme med bilder =D Fin laptop! 7086230[/snapback] Seff Fnis, takk. It's new and shiny Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Kanke være noe dårligere jeg Lurer på om det er en sammenheng mellom laptoper, sigging og alternativ døgnrytme... 7086233[/snapback] Vi er utskudda Er det bare ejg som røyker rullings? Er ikke så mange som foretrekker det egentlig. De er redd for å bli harry tror jeg. Ja, jeg er harry. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 flinke Sneakerholic! Tja, jeg har laptop, men når jeg er hjemme sitter man der det er størst skjerm =) Og jeg røyker ikke! weee! Og jeg skriver masse rart, som egentlig er helt poengløst! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 når jeg drar på skævvtur har jeg alltid pakka med Eventyr i høyrelomma, men til vanlig bruk synes jeg ferdings er så mye lettere. i sivilisasjonen rulles det kun jazztobakk her i gården Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg