Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ska prøve la vær å døgne i det hele tatt denna uka.

Spennende å se om jeg får til :p

du kan jo fint ha 15% :)

Jeg hadde godt over det og besto vgs  :hmm:

7086147[/snapback]

Nå fikk jeg ikke lite lyst til å bare droppe engelsken da.

Gawd, helt angst for sånt foredragsshit. Særlig på engelsk, kunnskapene har rusta bittelitt på de åra jeg ikke har hatt det >.<

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

hmm.. så ok her sitter jeg. Slitsomt å ta bilder for jeg må legge dem inn på den stasjonære som har driver til mobilen innlagt og så legge dem ut på photobucket der, for å logge inn igjen på denne og finne bildene. :ph34r:

Røyk og cola overalt ja. En stk. richard i bakgrunnen.

bordet.jpg

katt med altfor mye pels vedviden av meg (og tre til på gulvet, men de tells ikke :p )

floppy.jpg

Lenke til kommentar
Tøft med tastaturet sånn på laptopen :D Og pus burde vaske seg litt ser det ut som! =P

7086180[/snapback]

må ha tastaturet oppå laptopen fordi den nevnte katten har sølt 1/2 liter vann oppå den. :hrm: Pc'n har også diger sprekk rett over skjermen etter at den falt i gulvet. Møkka-pc! :ph34r:

Hei på deg din gamle sei

=

+Hce,5 -/å dceg d,5n ga043ce sce,5

ikke helt i storform det tastaturet nei.

Lenke til kommentar
Hehe, så det var den pcen, ja :p

7086189[/snapback]

hihi. ja det er den. Jeg har en mus vedsidenav av praktiske grunner. Litt vanskelig å få tak i den dumme paden under tastaturet liksom :p

----------

Jeg vaska opp vaffeljernet mitt ista. Kommer det til å funke fortsatt? Virka så smart da jeg holdt på. :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg vaska opp vaffeljernet mitt ista. Kommer det til å funke fortsatt? Virka så smart da jeg holdt på.  :whistle:

7086190[/snapback]

Bare la det tørke flere dager, sånn at du er sikker på at alt vannet er borte når du skrur det på igjen :) Satser på at det fortsatt fungerer, med mindre det er sånn hypermoderne med skjerm og sånt.. Da er det bajbaj! =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...