Vaffel89 Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 nå greier ikke jeg å fokuserer lenger, så god natt. *dummeforumsomholdermegvåkenaltforlengesåjegkommerforsentpåskolen* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 du kan få av meg. *rekke over legeerklæring* Har noen liggende. Bare å velge og vrake 7086135[/snapback] yeah, trenger et påskudd for å droppe skolen et par dager^^ Men tør ikke satse på mer fravær. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 yeah, trenger et påskudd for å droppe skolen et par dager^^ Men tør ikke satse på mer fravær. 7086142[/snapback] du kan jo fint ha 15% Jeg hadde godt over det og besto vgs Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Jeg ska prøve la vær å døgne i det hele tatt denna uka. Spennende å se om jeg får til du kan jo fint ha 15% Jeg hadde godt over det og besto vgs 7086147[/snapback] Nå fikk jeg ikke lite lyst til å bare droppe engelsken da. Gawd, helt angst for sånt foredragsshit. Særlig på engelsk, kunnskapene har rusta bittelitt på de åra jeg ikke har hatt det >.< Endret 17. oktober 2006 av bazukh Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er skikkelig elendig på å døgne. Sovner alltid Men nå har ejg noe jeg skal, så da må jeg være våken. Får håpe jeg ikke sovner hos psykologen da :!: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Dæven, jeg har jo rett på en del stryking av fravær pga. diabetes =D Hadde jeg jo glemt! Får vel bruke en av frikortene denne uka =) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Dæven, jeg har jo rett på en del stryking av fravær pga. diabetes =D Hadde jeg jo glemt! Får vel bruke en av frikortene denne uka =) 7086156[/snapback] Lege-erkleringer og sykemeldinger is the shit! Endret 17. oktober 2006 av mushi Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Jupp! Hvordan ser det ut der dere sitter akkuratt nå, uten å rydde noe? Om dere har kamera, ta bilde! Legger ut et om 2 minutter! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 i'm in! må bare skru på litt lys ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er skikkelig elendig på å døgne. Sovner alltid Men nå har ejg noe jeg skal, så da må jeg være våken. Får håpe jeg ikke sovner hos psykologen da :!: 7086155[/snapback] Jeg er blitt altfor god te det, jeg Bare forrige uke døgna jeg vel to-tre ganger. Men det blir så slitsomt i lengden >.< Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Der var bildet tatt, skalert ned og rettet litt på hvitbalansen =D Ingen ting er rørt på, for å vise hvordan plassen faktisk ser ut akkuratt nå! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 hmm.. så ok her sitter jeg. Slitsomt å ta bilder for jeg må legge dem inn på den stasjonære som har driver til mobilen innlagt og så legge dem ut på photobucket der, for å logge inn igjen på denne og finne bildene. Røyk og cola overalt ja. En stk. richard i bakgrunnen. katt med altfor mye pels vedviden av meg (og tre til på gulvet, men de tells ikke ) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Tøft med tastaturet sånn på laptopen Og pus burde vaske seg litt ser det ut som! =P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 bazukh da, ikke vær partypooper da =( Om du ikke har kamera er du selvfølgelig unnskyldt =) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Tøft med tastaturet sånn på laptopen Og pus burde vaske seg litt ser det ut som! =P 7086180[/snapback] må ha tastaturet oppå laptopen fordi den nevnte katten har sølt 1/2 liter vann oppå den. Pc'n har også diger sprekk rett over skjermen etter at den falt i gulvet. Møkka-pc! Hei på deg din gamle sei = +Hce,5 -/å dceg d,5n ga043ce sce,5 ikke helt i storform det tastaturet nei. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Hehe, så det var den pcen, ja Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Hehe, så det var den pcen, ja 7086189[/snapback] hihi. ja det er den. Jeg har en mus vedsidenav av praktiske grunner. Litt vanskelig å få tak i den dumme paden under tastaturet liksom ---------- Jeg vaska opp vaffeljernet mitt ista. Kommer det til å funke fortsatt? Virka så smart da jeg holdt på. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg vaska opp vaffeljernet mitt ista. Kommer det til å funke fortsatt? Virka så smart da jeg holdt på. 7086190[/snapback] Bare la det tørke flere dager, sånn at du er sikker på at alt vannet er borte når du skrur det på igjen Satser på at det fortsatt fungerer, med mindre det er sånn hypermoderne med skjerm og sånt.. Da er det bajbaj! =) Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 stappa du hele jernet i vasken? veldig alternativt av deg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 stappa du hele jernet i vasken? veldig alternativt av deg 7086195[/snapback] ja. Brukte zalo å greier. Jeg følte meg så lur, men gjør ikke det nå lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg