Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bytt navn. Du må ikke hete ***** selv om morra di har gitt deg det.

7081821[/snapback]

Det kommer jeg ikke til å gjøre. Jeg er stolt over navnene mine og har ingen planer om å bytte heller. Kan ikke la den lille slekta vår dø ut :)

7081967[/snapback]

Sier kke dette for å kverulere, emn hvis du er stolt av navnene dine, hvorfor gir du brukere som nevner det ferie da? Synes det blir litt for "nazi" hvis du skjønner.

 

Hvis jeg hadde sagt at ingen skulle nevne at jeg het astrid, og folk fortsatt nevnte det, ville du ha gitt dem advarsler/ferie med en gang da, eller kan du gjøre det fordi du er mod?

Lenke til kommentar

Story of today: La meg i 11-tida i går, tenkte at jeg skulle være litt opplagt i dag. Slik gikk det derimot ikke. Fikk ikke sove en halvshitt før klokka ble 3. Våkna igjen da, så har regna på meg rundt 4 timer med søvn i natt. Og mandagene mine består av: Norsk-Engelsk-Matte-Gym-Gym-Gym. 3 første timene gikk jo fint, men gymmen var knallhard.. og faen, så trøtt jeg er.

Lenke til kommentar
Story of today: La meg i 11-tida i går, tenkte at jeg skulle være litt opplagt i dag. Slik gikk det derimot ikke. Fikk ikke sove en halvshitt før klokka ble 3. Våkna igjen da, så har regna på meg rundt 4 timer med søvn i natt. Og mandagene mine består av: Norsk-Engelsk-Matte-Gym-Gym-Gym. 3 første timene gikk jo fint, men gymmen var knallhard.. og faen, så trøtt jeg er.

7082018[/snapback]

*kosepå*

 

prøve å legge deg tidlig idag også da :) Ikke drikke kaffe/cola/sukker før du legger deg.

Lenke til kommentar
Sier kke dette for å kverulere, emn hvis du er stolt av navnene dine, hvorfor gir du brukere som nevner det ferie da? Synes det blir litt for "nazi" hvis du skjønner.

 

Hvis jeg hadde sagt at ingen skulle nevne at jeg het astrid, og folk fortsatt nevnte det, ville du ha gitt dem advarsler/ferie med en gang da, eller kan du gjøre det fordi du er mod?

7081987[/snapback]

Fordi det handler om personvern rett og slett.

Som en del av brukerene her på forumet så har de ikke lyst til at sitt egentlige navn skal ligge offentlig her, og det er noe som vi moderatorer har måtte respekter for det går under norsk lov faktisk at du ikke har lov til å legge ut person-info med mindre den andre parten har gitt deg tillatelse om det. Så hvis du ikke vil at navnet ditt skal ligge her så blir jeg nødt til å fjerne navnet ditt hvis andre brukere har lagt det ut.

Grunnen til at brukeren at vedkommende som fikk ferie var pga han fikk en klar beskjed om at han ikke skal skrive det navnet på dette forumet og etter flere beskjeder så hørte ikke brukeren på meg som moderator og dermed så bryter da brukeren mot retningslinjene i 2 paragrafer og da blir det ferie dessverre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...