Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg prøver ikke noe som helst jeg, så sant jeg ikke får vite hva følgene av å si navnet til frk/hr. biril er.

7081707[/snapback]

Vel, jeg ønsker ikke at navnet mitt skal stå lengre her på forumet dessverre. Det står litt for mye info om meg her så jeg prøver å begrense det ved det ønske at dere ikke sier navnet mitt så folk kan drive å lete meg opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hyggelig kar du Loeve.  :love:

True på nettet er jo lavmål, virkelig lavmål, men det er vel en grunn til at du har den røde linjen i signaturen din.

7081757[/snapback]

der har du rett. dette var skuffene loeve :p

7081772[/snapback]

 

I am rubber, you are glue. What bounces off me, sticks to you :]

Lenke til kommentar
No problemo biril ;)

7081781[/snapback]

Altså, det hadde ikke vært noe problem hvis jeg hadde et "vanlig" navn som Hylo har og som det er mange av i norge, men jeg har ikke det og..vel..det er for lett å lete meg opp rett og slett. Men takker for forståelsen :)

 

Jeg er sulten..tror jeg skal ta meg en tur på Statoil og kjøpe meg et godt brød. Fattern sine begynner å bli stygge :p

Lenke til kommentar
Altså, det hadde ikke vært noe problem hvis jeg hadde et "vanlig" navn som Hylo har og som det er mange av i norge, men jeg har ikke det og..vel..det er for lett å lete meg opp rett og slett. Men takker for forståelsen :)

 

Jeg er sulten..tror jeg skal ta meg en tur på Statoil og kjøpe meg et godt brød. Fattern sine begynner å bli stygge :p

7081797[/snapback]

bytt navn. Du må ikke hete ***** selv om morra di har gitt deg det.

Lenke til kommentar
Lol, jeg skulle da ikke

7079972[/snapback]

 

Var mye som tyda på at du skulle slutte:

 

1:

Skjønner ikke hvorfor jeg sitter her. Bye, diskusjon.no!

7069331[/snapback]

 

2:

Har forlatt forumet

 

3: Fjerna alt som sto i profilen. (Hvor for gjorde du det?)

 

Glad for å ha deg tilbake!

 

Var det slik at man fikk 1881-permban om man sa navnet til biril?

7081681[/snapback]

Vel...du kan jo prøve å se hva som skjer sourwave.gif

7081698[/snapback]

 

Ser visst ut som Bundy har tatt seg ferie. :wee: Fra forumet mente jeg.

 

Skjer ellers? Her har jeg kommet hjem fra skolen og sitter rett ved siden av en pc med 9 vifter i. Får Lese litt om en- og trefasa like- og vekselstrømsmotorer og litt trekant- og stjernekobling.

 

Demillie, Demilie, Demille eller hva du kaller deg: Sa du ikke du skulle legge meg til på msn i går?

Endret av ;P
Lenke til kommentar
bytt navn. Du må ikke hete ***** selv om morra di har gitt deg det.

7081821[/snapback]

Det kommer jeg ikke til å gjøre. Jeg er stolt over navnene mine og har ingen planer om å bytte heller. Kan ikke la den lille slekta vår dø ut :)
Ser visst ut som Bundy har tatt seg ferie. :wee: Fra forumet mente jeg.

7081903[/snapback]

Vel, Bundy valgte det selv og han ble advart om det, og når man holder på slik i ettertid så blir det nok dessverre slik.

 

 

fox: Nei det der er ikke meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...