Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og da var den minst produktive skoledagen hittil over.

De to første timene hadde jeg angstanfall, de tre neste brukte jeg til å roe meg ned og klare å komme meg på skolen til sjette time, hvor jeg snakket med læreren om angst og hvor bedritent det er at norskboka vår er light-light-light-versjonen av hvordan den egentlig skulle vært, at jeg ikke måtte anstrenge meg, chatte med slemme menn på nettet, at jeg ikke må sette høye krav til meg selv og ikke konsentrere meg.

De to siste timene som skulle være gym, slapp jeg, da læreren var syk og da var det rett hjem, poste litt på forum før jeg forsvinner fra dataverden for en ukes tid...

For å se om det hjelper på konsentrasjonsproblemene, stressprobleme og søvnproblemene...

Lenke til kommentar

Norsk er kjedelig.

En flyktning krysser sitt spor er kjedelig.

Jeg ska ha vanskelig samtale med kompis etterpå >.<

Og Gunnar (MemorY på forumet :p ) er kjedelig og sover i steden for å underholde meg.

Jeg er bare gla jeg har laptopen min, jeg :love:

Edit; æsj, han mumler bare "teamflash" hver gang jeg prøver vekke han :p

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Noen andre some har begynt å merke at julebrusen kommer inn i butikken?

Litt synd, har selv en evig pakt med meg selv om å BARE drikke julebrus i desember :)

Julebrus er nam nam, spesielt den fra EC Dahls :)

7080889[/snapback]

Jeg venter fortsatt på den der hvor jeg bor :ph34r:

Nei, nå skal jeg teste nye big-one'en =D

Lenke til kommentar

Litt synd, har selv en evig pakt med meg selv om å BARE drikke julebrus i desember :)

7080889[/snapback]

Second that! OMG, så deilig julebrus er i forhold til all mulig annen brus! Det eneste ille er de rare etikettene, men det er bare å servere julebrus fra noe annet enn flaska, så har du en knallbra brusopplevelse.

:tease:

Lenke til kommentar

7080889[/snapback]

Second that! OMG, så deilig julebrus er i forhold til all mulig annen brus! Det eneste ille er de rare etikettene, men det er bare å servere julebrus fra noe annet enn flaska, så har du en knallbra brusopplevelse.

:tease:

7080976[/snapback]

Jepp :)

Fristet til å kjøpe nå, men jeg skal vente :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...