Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For en times jobb?

 

Faen det er jo tilogmed mindre enn irsk minstelønn :p

 

Sov du!

7079652[/snapback]

Hehe. gjør det for å ha noe å finne på og fordi det er koz driter i pengene, men tar meg fri idag jeg :)

 

 

Er det fler her som ikke klarer å knuse egg uten å få fult av skallbiter overalt? Er så kjipt å bruke 5 sek på å knuse eggene og 5 min på å plukke ut skall :hrm:

Lenke til kommentar
Er det fler her som ikke klarer å knuse egg uten å få fult av skallbiter overalt? Er så kjipt å bruke 5 sek på å knuse eggene og 5 min på å plukke ut skall  :hrm:

7079673[/snapback]

Jeg klarer helt fint å knuse egg, uten å kaste skallbiter overalt :-)

 

Slå de mot noe skarpt, og ikke for hardt eller for løst :-)

Lenke til kommentar
Er det fler her som ikke klarer å knuse egg uten å få fult av skallbiter overalt? Er så kjipt å bruke 5 sek på å knuse eggene og 5 min på å plukke ut skall  :hrm:

7079673[/snapback]

Jeg klarer helt fint å knuse egg, uten å kaste skallbiter overalt :-)

 

Slå de mot noe skarpt, og ikke for hardt eller for løst :-)

7079708[/snapback]

jeg knuste mot bollen jeg skulle blande i og fortsatt ble det skallbiter oppi jeg måtte plukke ut. :(

Lenke til kommentar
Skal du lage omelett mushi? =D

7079729[/snapback]

har laget, spist og rydda opp :) Var godt og skinka smakte sånn halvveis, men katta ville ha og da er den ikke helt ødelagt enda :p

 

Nå drikker jeg dau cola og skal snart ta mårrarøyken. også ser jeg på tyra banks show som handler om oralsex blandt 10-åringer.

 

 

Nå har ejg oppsummert hele livet mitt. Din tur.

Lenke til kommentar
Skal du lage omelett mushi? =D

7079729[/snapback]

har laget, spist og rydda opp :) Var godt og skinka smakte sånn halvveis, men katta ville ha og da er den ikke helt ødelagt enda :p

 

Nå drikker jeg dau cola og skal snart ta mårrarøyken. også ser jeg på tyra banks show som handler om oralsex blandt 10-åringer.

 

 

Nå har ejg oppsummert hele livet mitt. Din tur.

7079743[/snapback]

Ok, nå sitter jeg og surfer forum, mens det er en stygg lærer som surrer rundt her, og skuler stygt på meg. Jeg har akkuratt sendt en melding til X'en der jeg lurer på om hun er hjemme, for om hun er på jobb så stikker jeg "hjem" og lager meg omelett istedenfor å kjøpe den daglige kebab'en.. Jeg er tom for brus, men skal ikke se bort ifra at det blir brus og omelett om noen minutter. :ph34r:

 

Og 10åringer som har oralsex? Når jeg var 10år var jeg ute i skogen og var redd for jentelus, jeg.. Er det bare jeg om har missa noe eller?

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Skal du lage omelett mushi? =D

7079729[/snapback]

har laget, spist og rydda opp :) Var godt og skinka smakte sånn halvveis, men katta ville ha og da er den ikke helt ødelagt enda :p

 

Nå drikker jeg dau cola og skal snart ta mårrarøyken. også ser jeg på tyra banks show som handler om oralsex blandt 10-åringer.

 

 

Nå har ejg oppsummert hele livet mitt. Din tur.

7079743[/snapback]

Ok, nå sitter jeg og surfer forum, mens det er en stygg lærer som surrer rundt her, og skuler stygt på meg. Jeg har akkuratt sendt en melding til X'en der jeg lurer på om hun er hjemme, for om hun er på jobb så stikker jeg "hjem" og lager meg omelett istedenfor å kjøpe den daglige kebab'en.. Jeg er tom for brus, men skal ikke se bort ifra at det blir brus og omelett om noen minutter. :ph34r:

 

Og 10åringer som har oralsex? Når jeg var 10år var jeg ute i skogen og var redd for jentelus, jeg.. Er det bare jeg om har missa noe eller?

7079756[/snapback]

 

 

Hehe.. Ja du har kanskje missa noe, de som går i klassen til datteren min vet godt hva homo og lesbe er, de har nettopp blitt 7.. dette visste de for ett år siden også. Tidene forandrer seg..

Lenke til kommentar

høres ut som en bra plan :) omelett er sunnere enn bab :thumbup:

 

 

Og 10åringer som har oralsex? Når jeg var 10år var jeg ute i skogen og var redd for jentelus, jeg.. Er det bare jeg om har missa noe eller?

7079756[/snapback]

 

 

synes det er litt sjukt jeg også, men så er det amerika da. :ph34r:

Lenke til kommentar
Hehe.. Ja du har kanskje missa noe, de som går i klassen til datteren min vet godt hva homo og lesbe er, de har nettopp blitt 7.. dette visste de for ett år siden også. Tidene forandrer seg..

7079767[/snapback]

Tja, jeg viste da hva homo og sånt var når jeg var en 6, 7 8år, men altså... Greit nok, vi viste hva "pule" var, men alikevel, det var ikke noe vi så på som sex, mener jeg å huske:P Ikke skjønte jeg og vennene mine hva det var godt for heller =)

 

edit: glemte en ninjasmiley! :ph34r:

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Hehe.. Ja du har kanskje missa noe, de som går i klassen til datteren min vet godt hva homo og lesbe er, de har nettopp blitt 7.. dette visste de for ett år siden også. Tidene forandrer seg..

7079767[/snapback]

Tja, jeg viste da hva homo og sånt var når jeg var en 6, 7 8år, men altså... Greit nok, vi viste hva "pule" var, men alikevel, det var ikke noe vi så på som sex, mener jeg å huske:P Ikke skjønte jeg og vennene mine hva det var godt for heller =)

 

edit: glemte en ninjasmiley! :ph34r:

7079784[/snapback]

 

Anyway.. jeg ser stor forskjell på barna mine og hvordan jeg og mine venner var når vi var små.. De får med seg utrolig mye.

Lenke til kommentar
Anyway..  jeg ser stor forskjell på barna mine og hvordan jeg og mine venner var når vi var små.. De får med seg utrolig mye.

7079791[/snapback]

håper ungene mine blir 10% tilbakestående så de ikke løper rundt og puler på alt og alle og sender nakenbiler av segselv over msn.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Anyway..  jeg ser stor forskjell på barna mine og hvordan jeg og mine venner var når vi var små.. De får med seg utrolig mye.

7079791[/snapback]

håper ungene mine blir 10% tilbakestående så de ikke løper rundt og puler på alt og alle og sender nakenbiler av segselv over msn.

7079797[/snapback]

Får jeg låne setningen til signaturmateriale? :p

Lenke til kommentar
Anyway..  jeg ser stor forskjell på barna mine og hvordan jeg og mine venner var når vi var små.. De får med seg utrolig mye.

7079791[/snapback]

håper ungen min bli 10% tilbakestående så de ikke løper rundt og puler på alt og alle og sender nakenbiler av segselv over msn.

7079797[/snapback]

 

 

Oi da! Håper ikke du mente det?? Jeg er i alle fall veldig glad for å ha velskapte barn...

 

En eller annen gang så tar nok denne sexfikseringen slutt, det går en grense.. Selv om det ikke virker sånn..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...