Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Enig.

 

 

Og fjortiser burde hatt forbud mot å gå rundt uten en anstendig "voksen" i nærheten.

 

evt. de burde vært neddopa i fri tilstand.

kommer ikke mye godt ut av de.

 

har en fjortis som søster og en prefjortis som søster, begynner å bli mektig lei alle fjortisene og prefjortisene som henger rundt i huset til alle døgnets tider.

 

 

Ustedalen: Nei, jeg går VK2 Allmennfaglig Påbygning og blir 20 om 8 dager.

Håper bare at jeg fortsatt får lov til å ha den planlagte festen min (fjortisfri denne gangen), selv om jeg tabba meg max ut denne gangen)

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så absolutt.

 

Og alle følelsene og maset og kranglinga og venneskiftet.

 

Jeg sverger de skifter venner og meninger oftere enn jeg skifter sokker! (ja, hver dag, faktisk. stort sett fordi jeg sparker de av meg i senga og de faller ned bak og havner i hybelkaninland og det ikke er så fristende å ta på seg grå sokker (som egentlig er svarte eller hvite))

 

 

edit: b-real, du har sikkert rett.

må bare skaffe meg penger først.

Har for øyeblikket 51 kr.

Sikkert noe i en eller annen bank også, men gudene vet hvor mye og i hvilken.

men hadde jeg hatt råd, hadde jeg skaffa meg en fin, liten hybel først og fremst.

vi får se når jeg blir ferdig med dette året og om jeg kommer inn på ntnu eller uis :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Ustedalen: Nei, jeg går VK2 Allmennfaglig Påbygning og blir 20 om 8 dager.

Håper bare at jeg fortsatt får lov til å ha den planlagte festen min (fjortisfri denne gangen), selv om jeg tabba meg max ut denne gangen)

7078857[/snapback]

 

Hvorfor i alle dager har du 10 klassinger hjemme hos deg da? Kast dem med hodet foerst ut av huset. Du vet hvordan det vil bli.

Lenke til kommentar
Ustedalen: Nei, jeg går VK2 Allmennfaglig Påbygning og blir 20 om 8 dager.

Håper bare at jeg fortsatt får lov til å ha den planlagte festen min (fjortisfri denne gangen), selv om jeg tabba meg max ut denne gangen)

7078857[/snapback]

 

Hvorfor i alle dager har du 10 klassinger hjemme hos deg da? Kast dem med hodet foerst ut av huset. Du vet hvordan det vil bli.

7078866[/snapback]

 

 

Jeg er svært godtroende og glemmer alltid at verden og menneskene som bor i den er kynisk(e)

Lenke til kommentar

jeg er overbevist om at de fleste var 14-15 år ;)

 

men det var det 4 18åringer, 4 19åringer, 3 20åringer, og 2-3 over 27 der også.

 

men i bunn og grunn var det vel mest fjortiser der.

20 stk tror jeg.

det kom 2 maxier og etter den første mista jeg kontrollen og satt på rommet mitt med ei venninne og viste henne cola-kork-samlinga mi :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...