Datasmurf Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Enig. Og fjortiser burde hatt forbud mot å gå rundt uten en anstendig "voksen" i nærheten. evt. de burde vært neddopa i fri tilstand. kommer ikke mye godt ut av de. har en fjortis som søster og en prefjortis som søster, begynner å bli mektig lei alle fjortisene og prefjortisene som henger rundt i huset til alle døgnets tider. Ustedalen: Nei, jeg går VK2 Allmennfaglig Påbygning og blir 20 om 8 dager. Håper bare at jeg fortsatt får lov til å ha den planlagte festen min (fjortisfri denne gangen), selv om jeg tabba meg max ut denne gangen) Endret 16. oktober 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Har selv en søster som er i prefjortiss-stadiet. Det er ett helvette av og til. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Smurfen, da er det på tide å flytte ut. Jeg er så takknemlig for at jeg har sluppet å ha søsken som ikke har vært i den alderen. Siste avkommet til gamlingene har jeg og brodern fått skikk på og gjort han til et smart og oppegående menneske..heldigvis.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Så absolutt. Og alle følelsene og maset og kranglinga og venneskiftet. Jeg sverger de skifter venner og meninger oftere enn jeg skifter sokker! (ja, hver dag, faktisk. stort sett fordi jeg sparker de av meg i senga og de faller ned bak og havner i hybelkaninland og det ikke er så fristende å ta på seg grå sokker (som egentlig er svarte eller hvite)) edit: b-real, du har sikkert rett. må bare skaffe meg penger først. Har for øyeblikket 51 kr. Sikkert noe i en eller annen bank også, men gudene vet hvor mye og i hvilken. men hadde jeg hatt råd, hadde jeg skaffa meg en fin, liten hybel først og fremst. vi får se når jeg blir ferdig med dette året og om jeg kommer inn på ntnu eller uis Endret 16. oktober 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Ustedalen: Nei, jeg går VK2 Allmennfaglig Påbygning og blir 20 om 8 dager.Håper bare at jeg fortsatt får lov til å ha den planlagte festen min (fjortisfri denne gangen), selv om jeg tabba meg max ut denne gangen) 7078857[/snapback] Hvorfor i alle dager har du 10 klassinger hjemme hos deg da? Kast dem med hodet foerst ut av huset. Du vet hvordan det vil bli. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Ustedalen: Nei, jeg går VK2 Allmennfaglig Påbygning og blir 20 om 8 dager.Håper bare at jeg fortsatt får lov til å ha den planlagte festen min (fjortisfri denne gangen), selv om jeg tabba meg max ut denne gangen) 7078857[/snapback] Hvorfor i alle dager har du 10 klassinger hjemme hos deg da? Kast dem med hodet foerst ut av huset. Du vet hvordan det vil bli. 7078866[/snapback] Jeg er svært godtroende og glemmer alltid at verden og menneskene som bor i den er kynisk(e) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 20 år gammel og et hus fylt med 16-åringer? NICE. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 jeg er overbevist om at de fleste var 14-15 år men det var det 4 18åringer, 4 19åringer, 3 20åringer, og 2-3 over 27 der også. men i bunn og grunn var det vel mest fjortiser der. 20 stk tror jeg. det kom 2 maxier og etter den første mista jeg kontrollen og satt på rommet mitt med ei venninne og viste henne cola-kork-samlinga mi Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 det kom 2 maxier og etter den første mista jeg kontrollen og satt på rommet mitt med ei venninne og viste henne cola-kork-samlinga mi 7078872[/snapback] Vi nerder er jo bare fantastiske Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Laptop i senga ROXX Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Laptop i senga ROXX 7078880[/snapback] Så enig, så enig. Laptop i senga er Skulle bare ønske jeg kom meg ut av kontorstolen og bort til senga og laptopen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, nok en ferie avsluttet med fucket døgn. Jesus, skal bli digg med 3mx-prøve. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Høres kjipt ut, på høyde med industri & folkevandring, samt demokrati og nasjonsbygging, 2 kapitler, ca 80 sider, og jeg har gitt opp å komme meg gjennom kapittel 1 =/ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Lå våken i to timer før jeg rappet med meg laptopen opp til senga selv. Har lagt meg etter seks hver natt i to uker nå, så hadde ikke sjanse til å få sove. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Høres kjent ut... Noen med tips til hvordan man kommer seg tilbake til gode, gamle døgnrytmen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Gjør et eller annet som får deg helt utslitt før du har tenkt å legge deg, og så legger du deg bare i rimelig tid og har ordnet deg en ordning som gjør at du våkner i høvelig tid. Og så det viktigste, å legge seg da i rimelig tid dagen etterpå. <- ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 hmm. ordning som gjør at du våkner i høvelig tid... mamma? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 hmm. ordning som gjør at du våkner i høvelig tid... mamma? 7078921[/snapback] Vel, vet ikke om det er mammaen din som du ser på løsningen på å vekke deg tidlig, men nei, det er ikke min mamma som er avbildet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Ha ha, damen lignet på mammaen min Og det er stort sett mamma som vekker meg, om ikke en av mine søstre trenger straff og blir sendt ned dit (Ja, jeg er morgengretten og rommet mitt har en temperatur på under 20 grader stort sett hele tiden og folk fryser visst da :S ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Vel, noen fryser uansett hvor de er...vi har det for varmt i Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg