Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi leser Soga om Gunnlaug Ormstunge, noe som er en stor skuffelse, siden vi kunne ha lest Soga om Fridtjov den frøkne.

7078666[/snapback]

En særdeles stor skuffelse, faktisk; Gunnlaug Ormstunge – en mann – høres på det beste ut som en transvestitt, mens Fridtjov den frøkne høres ut som en ekte hermafroditt.

Lenke til kommentar
Vet hvordan det er.

Selv prøver jeg å lese ut et kapittel i historieboka om Industri og Folkevandring.

 

Men jeg klarer ikke å få med meg noe. :(

 

Kommer til å ende opp med å lese sammendragene eller noe og ikke ha peiling i det hele tatt og stryke på prøven :(

7078814[/snapback]

Å lese dagen før er nok ikke så lurt nei. Siste dagen skal man bruke til andre ting en å sitte å lese desperat...

Lenke til kommentar

He he, er vel ikke før tirsdag, men jeg har prøvd å lese i høstferien også, uten at det var noe mer vellykka :p

Og i går brukte jeg dagen til å rydde etter en mindre vellykka fest, og fredag gikk med til å rydde og forberede det jeg trodde skulle bli en vellykka fest (moro hvordan folk bare tror de kan komme hjem til en og herpe ting og tang og gi helt faen)

Lenke til kommentar

jepp.

 

i dette tilfellet, en horde med 10.klassinger.

etter noen timer med forsøk på å kontrollere villdyrene, gav jeg opp og kasta de ut.

Oppdaga etterpå all skaden de hadde gjort på huset (knuste glass, hærverk, stearin på teppene, spy i vaskemaskinen, stjeling av vin, øl, brennevin etc), og da var det for sent og jeg må punge ut penger jeg ikke har til mamma og pappa.

Jippi

Lenke til kommentar
jepp.

 

i dette tilfellet, en horde med 10.klassinger.

etter noen timer med forsøk på å kontrollere villdyrene, gav jeg opp og kasta de ut.

Oppdaga etterpå all skaden de hadde gjort på huset (knuste glass, hærverk, stearin på teppene, spy i vaskemaskinen, stjeling av vin, øl, brennevin etc), og da var det for sent og jeg må punge ut penger jeg ikke har til mamma og pappa.

Jippi

7078849[/snapback]

Au. =\

 

Enkelte folk burde kastreres, så unngår vi at slike formerer seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...