Mr.SS Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Det tror jeg skal stemme bra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, 10 timer elsk <3 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Er det jeg som husker feil, eller har påbygg 10 timer norsk i uka? 7078636[/snapback] Huffda, 10 timer med gamle dikt og dansing; nei takk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Det kommer da bare positivt ut av det. Gamle dikt i alle fall. Dansinga stilte jeg meg skeptisk til, men overlevde merkelig nok. Det kjedeligste er litteraturhistoria etter 1850, siden de har skippa ut André Bjerke og Gjert Øvre Richter Frich Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Vi leser Soga om Gunnlaug Ormstunge, noe som er en stor skuffelse, siden vi kunne ha lest Soga om Fridtjov den frøkne. Endret 16. oktober 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Vi leser Soga om Gunnlaug Ormstunge, noe som er en stor skuffelse, siden vi kunne ha lest Soga om Fridtjov den frøkne. 7078666[/snapback] En særdeles stor skuffelse, faktisk; Gunnlaug Ormstunge – en mann – høres på det beste ut som en transvestitt, mens Fridtjov den frøkne høres ut som en ekte hermafroditt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Gunnlaug var en frekkas! grr :| Liker ikke tanken på at vi skal dramatisere det. Må si jeg likte at vi så Hrafninn Flýgur. I grunn en bra film med et knallbra soundtrack xD Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Ahh! godt, endelig tilbake Har hatt litt fri fra forumet Har vært godt med aktiv trening Men har hatt litt problems med cops'n i det siste ;O Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Søvn er teit. *Gjøre lekser* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Enig med du. Søvn ER teit! I alle fall når man har sovet bort dagen. *prøve å gjøre sitt beste for å konsentrere seg lenge nok til å lese ned siden* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Søvn er teit. *Gjøre lekser* 7078732[/snapback] Hmf, velkommen etter. Eventyret mitt er snart ferdig nå, yay. Yay, ferdig. Endret 16. oktober 2006 av Daniel Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Blah...Windows var bare ordentlig fubar i dag så det ble formatering. Drit egentlig. Er lei windows. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Hmm, prover aa skrive et "five paragraph essay" om A Wagner Matinee av Willa Cather. Problemet er at jeg ikke skjonner dritten av hva jeg gjoer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Vet hvordan det er. Selv prøver jeg å lese ut et kapittel i historieboka om Industri og Folkevandring. Men jeg klarer ikke å få med meg noe. Kommer til å ende opp med å lese sammendragene eller noe og ikke ha peiling i det hele tatt og stryke på prøven Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Vet hvordan det er.Selv prøver jeg å lese ut et kapittel i historieboka om Industri og Folkevandring. Men jeg klarer ikke å få med meg noe. Kommer til å ende opp med å lese sammendragene eller noe og ikke ha peiling i det hele tatt og stryke på prøven 7078814[/snapback] Å lese dagen før er nok ikke så lurt nei. Siste dagen skal man bruke til andre ting en å sitte å lese desperat... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 He he, er vel ikke før tirsdag, men jeg har prøvd å lese i høstferien også, uten at det var noe mer vellykka Og i går brukte jeg dagen til å rydde etter en mindre vellykka fest, og fredag gikk med til å rydde og forberede det jeg trodde skulle bli en vellykka fest (moro hvordan folk bare tror de kan komme hjem til en og herpe ting og tang og gi helt faen) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 (moro hvordan folk bare tror de kan komme hjem til en og herpe ting og tang og gi helt faen) 7078833[/snapback] Typisk nordmenn på fylla, dessverre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 jepp. i dette tilfellet, en horde med 10.klassinger. etter noen timer med forsøk på å kontrollere villdyrene, gav jeg opp og kasta de ut. Oppdaga etterpå all skaden de hadde gjort på huset (knuste glass, hærverk, stearin på teppene, spy i vaskemaskinen, stjeling av vin, øl, brennevin etc), og da var det for sent og jeg må punge ut penger jeg ikke har til mamma og pappa. Jippi Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 jepp. i dette tilfellet, en horde med 10.klassinger. etter noen timer med forsøk på å kontrollere villdyrene, gav jeg opp og kasta de ut. Oppdaga etterpå all skaden de hadde gjort på huset (knuste glass, hærverk, stearin på teppene, spy i vaskemaskinen, stjeling av vin, øl, brennevin etc), og da var det for sent og jeg må punge ut penger jeg ikke har til mamma og pappa. Jippi 7078849[/snapback] Au. =\ Enkelte folk burde kastreres, så unngår vi at slike formerer seg. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Fjortisfyll paa sitt beste Gaar du ogsaa i 10 klasse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg