Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

/\

||

||

||

What he said

Hoho, dette lover godt: Det var en gang i et kongerike i en galakse langt, langt unna, at det bodde en merkverdig elg. Øystein het elgen, og grunnen til at Øystein var en merkverdig elg var det faktum at selv om det eneste han spiste var burgere fra Esso, så ble han ikke tjukk.

Lenke til kommentar
Hah, eventyr. C&P påskekrimmen til Dotten, legg til "Det var en gang" og "... og de levde lykkelig i alle sine dager", så får dere garantert ståkarakter.

7078580[/snapback]

Ståkarakter er nok ikke nok. Går for karakterer i den øvre delen av skalaen, i hvert fall i språkfagene.

RED: Det tar lengre til å lese korrektur på den påskekrimmen enn å skrive en ny tekst.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Hah, eventyr. C&P påskekrimmen til Dotten, legg til "Det var en gang" og "... og de levde lykkelig i alle sine dager", så får dere garantert ståkarakter.

7078580[/snapback]

Ståkarakter er nok ikke nok. Går for karakterer i den øvre delen av skalaen, i hvert fall i språkfagene.

7078586[/snapback]

Betaler du godt da?

Lenke til kommentar

Legge seg nå føler jeg er fullstendig tullete når jeg bare har drittfag i hele morgen, da skulker jeg heller gymtimene og sover da.

Ikke at det er noe forskjell fra hva jeg ellers gjør i gymtimene, men må uansett fikse noe greier på div. butikker som stenger før skolen er ferdig :thumbdown:

Og jeg klarer fortsatt ikke å konsentrere meg om å lese til historieprøven :|

Begynner å bli meget frustrerende.

Jeg har prøvd å gå fra PC'en og sette meg komfortabelt i et rom med frisk luft og varm melk etc, men neida.

Nothing fuckin' works! :|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...