Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Og du er bi? eller lesbisk?

7078259[/snapback]

Bi :)

 

bazukh det gjorde en bekjent av meg  :roll: klikka nesten.. Nei han runka ikke, men så på meg helt merkelig måte.. "kåt blikk" kan man si.. nei man kan ikke stole på homse i dusj dessverre

7078262[/snapback]

Så lenge han ikke mister såpa og ber deg ta'n opp, tror jeg du kan føle deg trygg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er forresten greia med å bli akrobatisk i fylla? Jeg har faen så vondt i kneet mitt=/

7078308[/snapback]

Samme her. :dontgetit:

Ramlet bakover i går, og stupte kråke baklengs. Slo kneet rett i den spisse kanten på fjernsynsapparatet.

7078380[/snapback]

Jeg tok løpefart og hoppet over et litt for høyt terassegjerde(?) med samla bein =D

Lenke til kommentar
redline nei, selv om vi(?) må stå opp tidlig imorra og gå på skole...

7078399[/snapback]

Hehe, det er jo nettopp derfor vi bør legge oss.

Det var en kveld jeg la meg klokken 21. Jaja, da slipper jeg å være trøtt når klokka ringer i morgen tidlig, tenkte jeg, men neida. Jeg var enda trøttere da og utover dagen, enn det jeg er når jeg legger meg etter midnatt.

Lenke til kommentar
da ferier vi russ sammen? :p

7078451[/snapback]

Ja, det er mye mulig, for jeg har allerede bestemt meg om å ikke være russ i år. For hvis jeg er i år, må jeg spleise bil med en kar som aldri sier noe som helst, en blond fjortisjente og en god kamerat, men som tror han kan og vet alt. Dessuten, «bilen SKAL være rosa inni, og det eneste vi skal spille er Hard Dance Mania». Nei, takk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...