Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:(

Har du ingen mamma/pappa/søsken/venner du kan feire hos?

Jeg pleier å feire hos kompiser.  :) øl og grandis (og kanskje medisterkaker) :p

7077595[/snapback]

Familien min vil ikke ha noe å gjøre med meg. Bor på barnehjem og greier.. Og jeg har ikke noen "virkelige" venner heller. Alt jeg har er et dårlig miljø :-/

Lenke til kommentar

Selv om jeg er hjemme hos familien får jeg aldri noe julestemning mere. Bare mas og tjas med mamma som flyr rundt i 200 og stresser og roper og baker. Også sitter pappa og drekker juleøl sammens med onkel. Så får man masse gaver man ikke klarer å vise glede for, så mamma må unnskylde meg at "han er egentlig veldig glad, bare klarer ikke alltid å vise det". Osv osv. Jul er herk. Men man har hvertfall ferie ei uke eller 2.

Lenke til kommentar
Selv om jeg er hjemme hos familien får jeg aldri noe julestemning mere. Bare mas og tjas med mamma som flyr rundt i 200 og stresser og roper og baker. Også sitter pappa og drekker juleøl sammens med onkel. Så får man masse gaver man ikke klarer å vise glede for, så mamma må unnskylde meg at "han er egentlig veldig glad, bare klarer ikke alltid å vise det". Osv osv. Jul er herk. Men man har hvertfall ferie ei uke eller 2.

7077640[/snapback]

Vær glad du har familie. Du kan tenke på meg som sitter på barnehjemmet. Alene, og ser på tv.

Lenke til kommentar
Amfetamin: Går det ikke ann å "få seg en familie" å bo hos? Og ikke et barnehjem? Vet ikke helt hvordan systemet er, egentlig. Fikk litt vondt inni meg nå, jeg som syntes du var en tard i stad... =(

7077667[/snapback]

Har ikke lyst å bo hos en ukjent familie. Da sitter jeg heller alene og ser på nrk1 på den crappye tven jeg har.

Lenke til kommentar

Jul var kos før..

 

Nå er det ikke kos, jul =

 

Stå opp for tidlig, se på søppeltv til kl 5, stikke til tante, spise mat, se mer søppel tv, se fettere og kusiner pakke opp sånn 3000 pakker mens jeg får 4 derav 1 med rimideo 1 med hansker, og kanskje en genser hvis jeg heldig..Så hjem og sove...

 

wiiii :love:

Lenke til kommentar
Amfetamin: Går det ikke ann å "få seg en familie" å bo hos? Og ikke et barnehjem? Vet ikke helt hvordan systemet er, egentlig. Fikk litt vondt inni meg nå, jeg som syntes du var en tard i stad... =(

7077667[/snapback]

Ville du ha adoptert en 14-15 åring med masse problemer?

 

 

Det var det jeg tenkte. Kjenner to som har blitt adoptert fra barnehjem. Synes det er flott at noen faktisk gjør det.

 

 

Håper du kan finne deg en familie som er glad i deg en dag amfetamin, og jeg satser på at jeg også finner en :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...