theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Jul som er så koselig! Pepperkaker, aking og kos og klem Lenke til kommentar
Amfetamin Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Har du ingen mamma/pappa/søsken/venner du kan feire hos? Jeg pleier å feire hos kompiser. øl og grandis (og kanskje medisterkaker) 7077595[/snapback] Familien min vil ikke ha noe å gjøre med meg. Bor på barnehjem og greier.. Og jeg har ikke noen "virkelige" venner heller. Alt jeg har er et dårlig miljø :-/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Jul som er så koselig! Pepperkaker, aking og kos og klem 7077600[/snapback] Sikkert kult for folk som har familie å være sammen med *kose på amfetaminen* Endret 15. oktober 2006 av mushi Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Sikkert kult for folk som har familie å være sammen med 7077608[/snapback] Julen er nok trist for de uten familie, ja.. Men man må gjøre det beste ut av det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 /wrist Den ligger faktisk inne på VG-lista topp 20, tro det eller ei. 7077438[/snapback] Du kødder? 7077522[/snapback] 3. (9) 18 Basshunter - Boten Anna 9. (NY) 1 Basshunter - Vi sitter i Ventrilo och spelar Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Bedøvelse eier, helt til du blir sulten. 7077479[/snapback] Går du til fru Berg? Tannleger er onde, skal til tannlegen på fredag *grueseg* 7077503[/snapback] Nei, har vel en eller annen Nicolaisen eller noe, men er en ung mann som er vikar eller noe. Lenke til kommentar
Amfetamin Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Huff, aner ikke om jeg kommer meg i gjennom jula engang. Alle høytider er noe herk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Selv om jeg er hjemme hos familien får jeg aldri noe julestemning mere. Bare mas og tjas med mamma som flyr rundt i 200 og stresser og roper og baker. Også sitter pappa og drekker juleøl sammens med onkel. Så får man masse gaver man ikke klarer å vise glede for, så mamma må unnskylde meg at "han er egentlig veldig glad, bare klarer ikke alltid å vise det". Osv osv. Jul er herk. Men man har hvertfall ferie ei uke eller 2. Lenke til kommentar
Amfetamin Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Selv om jeg er hjemme hos familien får jeg aldri noe julestemning mere. Bare mas og tjas med mamma som flyr rundt i 200 og stresser og roper og baker. Også sitter pappa og drekker juleøl sammens med onkel. Så får man masse gaver man ikke klarer å vise glede for, så mamma må unnskylde meg at "han er egentlig veldig glad, bare klarer ikke alltid å vise det". Osv osv. Jul er herk. Men man har hvertfall ferie ei uke eller 2. 7077640[/snapback] Vær glad du har familie. Du kan tenke på meg som sitter på barnehjemmet. Alene, og ser på tv. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Tror jeg skal slutte å feire jul jeg. Stå opp, se på 3 nøtter til askepott og så legge meg evt. drekka meg dritings til sinna musikk. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Det eneste positvite med julen er Ida og julebrus. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Amfetamin: Går det ikke ann å "få seg en familie" å bo hos? Og ikke et barnehjem? Vet ikke helt hvordan systemet er, egentlig. Fikk litt vondt inni meg nå, jeg som syntes du var en tard i stad... =( Lenke til kommentar
Amfetamin Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg kommer nok til å sitte alene, mens jeg røyker meg fjern. Er en av de få som er på barnehjemmet i høytidene. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Det eneste positvite med julen er Ida og julebrus. 7077665[/snapback] Hva med peppekaker? Og vi som skal ake og greier.. Lenke til kommentar
Amfetamin Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Amfetamin: Går det ikke ann å "få seg en familie" å bo hos? Og ikke et barnehjem? Vet ikke helt hvordan systemet er, egentlig. Fikk litt vondt inni meg nå, jeg som syntes du var en tard i stad... =( 7077667[/snapback] Har ikke lyst å bo hos en ukjent familie. Da sitter jeg heller alene og ser på nrk1 på den crappye tven jeg har. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Jul var kos før.. Nå er det ikke kos, jul = Stå opp for tidlig, se på søppeltv til kl 5, stikke til tante, spise mat, se mer søppel tv, se fettere og kusiner pakke opp sånn 3000 pakker mens jeg får 4 derav 1 med rimideo 1 med hansker, og kanskje en genser hvis jeg heldig..Så hjem og sove... wiiii Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Amfetamin: Går det ikke ann å "få seg en familie" å bo hos? Og ikke et barnehjem? Vet ikke helt hvordan systemet er, egentlig. Fikk litt vondt inni meg nå, jeg som syntes du var en tard i stad... =( 7077667[/snapback] Ville du ha adoptert en 14-15 åring med masse problemer? Det var det jeg tenkte. Kjenner to som har blitt adoptert fra barnehjem. Synes det er flott at noen faktisk gjør det. Håper du kan finne deg en familie som er glad i deg en dag amfetamin, og jeg satser på at jeg også finner en Endret 15. oktober 2006 av mushi Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg feirer lyn seier med Barracuda - Put Your Ass In The Air Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg er glad jeg bor hjemme med mamma og pappa, jeg. Lenke til kommentar
Amfetamin Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Jaja, jeg skal ikke plage dere med mine problemer. Beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg