Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil at folk skal ringe meg, så jeg kan spille hard to get.  :w00t:

7073659[/snapback]

Fnis :wee:

 

Men de har da en drittjobb da som må ringe til folk..her ringer folk til deg som sitter på jobb.

7073662[/snapback]

Joda, og alle er ikke like blide heller, så sån sett er jeg gla jeg er ferdig med det (;

 

Jeg har _aldri_ fått høre noe sånt. Man har det ganske trist når man blir sjeleglad over at kundene sier "Lige så" når du ønsker de en god dag videre.

7073672[/snapback]

Åh, ja. Også hvor irritert man blir om de ikke svarer i det hele tatt. Hrmf.

 

Jeg fikk høre at de ikke hadde kjøpt, hadde det ikke vært for at jeg va så sjarmeranes. Så har man blitt bedt med på fisketur, filmdate, pilsdate, osv :wee:

Sånn sett savner jeg nesten jobben, noen samtaler løfter en så jævlig opp (:

Lenke til kommentar
Sikkert en fra forumet. :hmm:

7073598[/snapback]

Tviler på det, for da må vi ha noen som bedriver med reinsdyrdrift osv. Vedkommende hadde problemer med en trailer i tromsø..noen hadde tatt skiltene også på lastebilen o.O

7073630[/snapback]

 

Alltid jenter som liker å flørte med kundeservice-folk, merkelig nok. Jeg fikk også høre den "Fin stemme du har, hva heter du"-regla noen ganger. Og andre ganger syns de jeg hørtes ut som han homoen fra Farmen på TV2 (fra Bjerkvik, noen mil unna der jeg kommer fra). Litt skummelt å legge seg til vanen å si "Bare Hyggelig!" før man legger på en kunde. Begynner å si det overalt ellers også.

 

Når man betaler i kassa på Rema sier jo de "Takk" og da smeller det fra meg "Bare hyggelig!" *doh*

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...