Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da var en helg til snart ferdig. Ikke at jeg har gjort så mye, har vært ganske avslappet helg, bare vært hos kamerater og sett på film. Etterhvert så tok vi en tur på byen for å se om det var noen folk ute, ingen. Helt dødt, men til slutt så dukker det opp en person som ser ut som en 20-åring. Spørte om jeg kunne bomme en røyk, så sier han "English please". Han var visst fra Tyskland, han var 17 år. Veldig hyggelig person, pratet med han i ett kvarter eller noe. Så kommer jeg hjem, sjekker hvem som har skrevet på MSN, så er det en helvetes idiot som skrev "It's you on the pic : p". Så var det en link, og jeg trykker og alt blir ødelagt. Kom opp masse prosseser og ukjente sider opp. Nå fungerer ikke MSN heller. Helvetes kødd, poenget med trojan/sterk spam/virus er?

Endret av Axes
Lenke til kommentar

Nja, til tider og til tider ikke. Har ikke vært ordentlig full på flere månder nå snart, ganske godt. Drikker når jeg føler for det, blir vell en gang nå snart igjen. Men nå skjer det ingenting på bygda lenger, alle drar inn til Kongsvinger for å dra på utesteder som Vogue, Creutz osv. Savner gamle bygda med festene her, tider det.

Lenke til kommentar
Hva Fisker har gjort i kveld:

 

7072321[/snapback]

Hva Demille har gjort i dag:

- rydda skapet sitt

- vaska rommet sitt

- sett på TV med mamma

- lest til samfunnsfagprøve

- spamma i SO

- spamma på msn

 

 

...Jeg har hatt en kjedelig dag.

7072347[/snapback]

Det passet ikke å si kos nå?

Lenke til kommentar
Jeg var så og si konstant full hver helg når jeg var fjortis. Ganske godt å ikke være det, og slippe å ligge kveila rundt dassen kl 4 på morran på en fest et eller annet sted, mens andre står og hamrer på døra og vil inn og pisse/spy.

7072391[/snapback]

Sånn opplevde jeg det før, eller. Spydde aldri omtrent. Har roet seg bra nå.

Bitex, få tilbake avataren din.

Lenke til kommentar

Hva har Best0 gjort i dag..

 

-våkna kl 12 med hueverk

-poppa innpå 2 paracet kl 2

-kjøpt bigone hamburger og stekt de, samtidig som jeg så på nrk

-Fått besøk av en kamerat, opp til han

-Se på wow folkene hans, kjedeliii:P

-Spist middag hos kamerat

-Få besøk av annen kamerat, ned å plage rånere

-kjøpe smågodt og leie x-men 3

-Se film og spise opp smågodt

-Ut å spille fotball i ballbinge

-Hjem her kl halv 2

-Nå sitter jeg her

 

leif waz lakj here!

Endret av Best0
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...