edge Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Ingen som liker siggen min? 7072131[/snapback] Så visst bedre ut den der. Tenk deg folk som sitter... *ehem* står og spiller ett bestemt spill hele tiden til de blir sykt gode. Lurer litt på hvade gjør ellers. 7072209[/snapback] Holy cow! Lenke til kommentar
Axes Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Ja, da var en helg til snart ferdig. Ikke at jeg har gjort så mye, har vært ganske avslappet helg, bare vært hos kamerater og sett på film. Etterhvert så tok vi en tur på byen for å se om det var noen folk ute, ingen. Helt dødt, men til slutt så dukker det opp en person som ser ut som en 20-åring. Spørte om jeg kunne bomme en røyk, så sier han "English please". Han var visst fra Tyskland, han var 17 år. Veldig hyggelig person, pratet med han i ett kvarter eller noe. Så kommer jeg hjem, sjekker hvem som har skrevet på MSN, så er det en helvetes idiot som skrev "It's you on the pic : p". Så var det en link, og jeg trykker og alt blir ødelagt. Kom opp masse prosseser og ukjente sider opp. Nå fungerer ikke MSN heller. Helvetes kødd, poenget med trojan/sterk spam/virus er? Endret 14. oktober 2006 av Axes Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 alkohool er fiiiiiiiiiiiiiiiiiintt Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Hva Fisker har gjort i kveld: 1. Vært hos besteforeldrene og spist pizza. 2. Sett The Bourne Identity for andre gang. 3. Sett to Lost-episoder. Nå legger jeg meg i sengen for å se et par episoder til. For en kjedelig dag. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Nja, til tider og til tider ikke. Har ikke vært ordentlig full på flere månder nå snart, ganske godt. Drikker når jeg føler for det, blir vell en gang nå snart igjen. Men nå skjer det ingenting på bygda lenger, alle drar inn til Kongsvinger for å dra på utesteder som Vogue, Creutz osv. Savner gamle bygda med festene her, tider det. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Hva Fisker har gjort i kveld: 7072321[/snapback] Hva Demille har gjort i dag: - rydda skapet sitt - vaska rommet sitt - sett på TV med mamma - lest til samfunnsfagprøve - spamma i SO - spamma på msn ...Jeg har hatt en kjedelig dag. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Hva Fisker har gjort i kveld: 7072321[/snapback] Hva Demille har gjort i dag: - rydda skapet sitt - vaska rommet sitt - sett på TV med mamma - lest til samfunnsfagprøve - spamma i SO - spamma på msn ...Jeg har hatt en kjedelig dag. 7072347[/snapback] Det passet ikke å si kos nå? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Demille glemte å si kos i en post, verden går under. Velkommen til dommedag gutter Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg var så og si konstant full hver helg når jeg var fjortis. Ganske godt å ikke være det, og slippe å ligge kveila rundt dassen kl 4 på morran på en fest et eller annet sted, mens andre står og hamrer på døra og vil inn og pisse/spy. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg var så og si konstant full hver helg når jeg var fjortis. Ganske godt å ikke være det, og slippe å ligge kveila rundt dassen kl 4 på morran på en fest et eller annet sted, mens andre står og hamrer på døra og vil inn og pisse/spy. 7072391[/snapback] Sånn opplevde jeg det før, eller. Spydde aldri omtrent. Har roet seg bra nå. Bitex, få tilbake avataren din. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Hva har Best0 gjort i dag.. -våkna kl 12 med hueverk -poppa innpå 2 paracet kl 2 -kjøpt bigone hamburger og stekt de, samtidig som jeg så på nrk -Fått besøk av en kamerat, opp til han -Se på wow folkene hans, kjedeliii:P -Spist middag hos kamerat -Få besøk av annen kamerat, ned å plage rånere -kjøpe smågodt og leie x-men 3 -Se film og spise opp smågodt -Ut å spille fotball i ballbinge -Hjem her kl halv 2 -Nå sitter jeg her leif waz lakj here! Endret 15. oktober 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Okay, da. Den kom krypende tilbake igår kveld, stakkars. Helt utslitt og gjennomvåt. Så jeg tok den tilbake inn i varmen. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Gratulerer med dagen wh1te Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Blir det stillere her nå begyner jeg å snakke i caps lock eller går å LEGGER MEG Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Legge seg? Kan jo ikke det. KAiern har akkurat kommet hjem, jo Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Må ligge på sovaen i kveld jeg =/ Puseer opp på rommet så pc, annlegg og alt måtte ut , men er litt kos og ligge i sovaen med dyna og sufe på nett da Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Da har jeg en kamerat på besøk! Vi har drukket litt for mye, og han skal sove på sofaen =) Leilighet er kos! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Drukket "litt for mye" betyr det at dere er klare til å spy ellerno? Det er det jeg legger i "litt for mye". Altså så mye at man bare sitter og har det kjipt og prøver å stirre på et punkt på veggen som beveger seg hele tiden. Det er den delen som suger med å være dritings. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Bah, sent.. Trøtt. Å drikke "litt for mye" er vel "dumt"? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Sitter på msn med Lamakar og han synger kaptein sabeltan sanger det er hyggelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg