Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida, lurte bare på om du ville ta deg en tur. :)

Står bra til. Enn med deg?

7070489[/snapback]

 

JOa er glad nå! Fant ut sia at min kjære admin har fikset nicka mi! :D ELSKER DEG NAMNAM Aalton! Men tror ikke at jeg orker å ta en tur til deg :p Hvor bor du da :love:

 

men har et problem med min laptop, dro til Ålesund, og brukte den på vei dit.. Etter 3timer ca ble batteriet flatt, så ladet jeg den opp. men den ville ikke våkne, og den gjør ikke heller nå :( kanskje må trykke noe bestemt tast å vekke den opp? har noen tips?

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Slutt da.  :ph34r:

7070517[/snapback]

Men da blir jeg en som kommer ut av samfunnet. (et negativt avvik, en som ikke greier å tilpasse seg normene)Jeg kommer til å få problemer med å få jobb, og siden jeg og vil få råd til alle de fine tingene som de som har en jobb kjøper, velger jeg den eneste utveien for meg. Nemlig å bli en tyv.

 

Vinningskriminalitet, hvor jeg bryter meg inn i hytter og stjeler. Dette vil ikke ende bra, jeg blir tatt av politiet, som i de siste årene har blitt flinkere til å fange slike "forbrytere" pga. oppgradering i politistyrkene og nytt teknisk utstyr.

 

Jeg vil få fengselsstraff, sone i 3 år. Jeg slipper ut etter 2, pga god oppførsel, den gode oppførselen var: jeg valgte å fullføre utdannningen min i fengsel. Så når jeg endelig blir fri, har jeg problemer med å komme meg inn i samfunnet igjen. Fordi jeg ikke har noen venner og er kriminell, og siden jeg hadde fått en del kriminelle kontakter i fengsel, faller jeg lett tilbake til gamle vaner. og fortsetter å stjele.

 

Så nei. Tror jeg må sette meg ned å fortsette med lesinga, jeg er sterk!

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Slutt da.  :ph34r:

7070517[/snapback]

Men da blir jeg en som kommer ut av samfunnet. (et negativt avvik, en som ikke greier å tilpasse seg normene)Jeg kommer til å få problemer med å få jobb, og siden jeg og vil få råd til alle de fine tingene som de som har en jobb kjøper, velger jeg den eneste utveien for meg. Nemlig å bli en tyv.

 

Vinningskriminalitet, hvor jeg bryter meg inn i hytter og stjeler. Dette vil ikke ende bra, jeg blir tatt av politiet, som i de siste årene har blitt flinkere til å fange slike "forbrytere" pga. oppgradering i politistyrkene og nytt teknisk utstyr.

 

Jeg vil få fengselsstraff, sone i 3 år. Jeg slipper ut etter 2, pga god oppførsel, den gode oppførselen var: jeg valgte å fullføre utdannningen min i fengsel. Så når jeg endelig blir fri, har jeg problemer med å komme meg inn i samfunnet igjen. Fordi jeg ikke har noen venner og er kriminell, og siden jeg hadde fått en del kriminelle kontakter i fengsel, faller jeg lett tilbake til gamle vaner. og fortsetter å stjele.

 

Så nei. Tror jeg må sette meg ned å fortsette med lesinga, jeg er sterk!

7070554[/snapback]

 

 

Ok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...