Backspace_89 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) 1,5 liter brus: check. godteri: check. hjemmelaget pizza: check. hele Fawlty Towers serien: check. Fawlty towers maraton, sees om 8-9 timer Endret 14. oktober 2006 av Spazz Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Det blir visst Coca Cola, halspastiller og Jay and Silent Bob Strike Back på meg i kveld. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Skremte jeg bort Pjuus? Ja, ja. Nå ere ut^^, Kos dere i kveld, alle sammen Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Skremte jeg bort Pjuus? Ja, ja. Nå ere ut^^, Kos dere i kveld, alle sammen 7070328[/snapback] Neida Jeg stakk å så på tv.. Kult at du er russ, gleder meg tel jeg blir det kos deg ute i kveld da Endret 14. oktober 2006 av Pjuus Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Digg å være hjemme, Ålesund suger rett og slett! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg nå på do men gidder ikke. Fy faen jeg er for lat. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Fox, du vil vel komme til meg? Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Redline skjønner ikke poenget ditt, om det ligger noe bak teksten.. Du får bare unnskylde meg for jeg er fittetrøtt nå men står til med deg da? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Neida, lurte bare på om du ville ta deg en tur. Står bra til. Enn med deg? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Solskjær er i siget!! kos. Jeg hater skolen, stygge samfunnsfag prøve med 60sider stoff å kunne utenat! ikke kos. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Neida, lurte bare på om du ville ta deg en tur. Står bra til. Enn med deg? 7070489[/snapback] JOa er glad nå! Fant ut sia at min kjære admin har fikset nicka mi! ELSKER DEG NAMNAM Aalton! Men tror ikke at jeg orker å ta en tur til deg Hvor bor du da men har et problem med min laptop, dro til Ålesund, og brukte den på vei dit.. Etter 3timer ca ble batteriet flatt, så ladet jeg den opp. men den ville ikke våkne, og den gjør ikke heller nå kanskje må trykke noe bestemt tast å vekke den opp? har noen tips? Endret 14. oktober 2006 av Fox Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg hater skolen, stygge samfunnsfag prøve med 60sider stoff å kunne utenat!ikke kos. 7070492[/snapback] Slutt da. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Slutt da. 7070517[/snapback] Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hvor bor du da 7070515[/snapback] Lørenskog, i Akershus. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Nå har naboen vært på døren og prøvd å kjeftet meg ned. 7070031[/snapback] Hva har du gjort nå? 7070159[/snapback] Det kan være det samme, han som kjeftet er en som er sterkt hatet her jeg bor. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 åå, fin by.. Vokste opp der på en både, for fettern min bodde der før.. overnattet hos ham ofte før byen er digg menmen.. Har noen tips åssen jeg kan vekke pcen min fra ventemodus? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Slutt da. 7070517[/snapback] Men da blir jeg en som kommer ut av samfunnet. (et negativt avvik, en som ikke greier å tilpasse seg normene)Jeg kommer til å få problemer med å få jobb, og siden jeg og vil få råd til alle de fine tingene som de som har en jobb kjøper, velger jeg den eneste utveien for meg. Nemlig å bli en tyv. Vinningskriminalitet, hvor jeg bryter meg inn i hytter og stjeler. Dette vil ikke ende bra, jeg blir tatt av politiet, som i de siste årene har blitt flinkere til å fange slike "forbrytere" pga. oppgradering i politistyrkene og nytt teknisk utstyr. Jeg vil få fengselsstraff, sone i 3 år. Jeg slipper ut etter 2, pga god oppførsel, den gode oppførselen var: jeg valgte å fullføre utdannningen min i fengsel. Så når jeg endelig blir fri, har jeg problemer med å komme meg inn i samfunnet igjen. Fordi jeg ikke har noen venner og er kriminell, og siden jeg hadde fått en del kriminelle kontakter i fengsel, faller jeg lett tilbake til gamle vaner. og fortsetter å stjele. Så nei. Tror jeg må sette meg ned å fortsette med lesinga, jeg er sterk! Endret 14. oktober 2006 av Demille Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Slutt da. 7070517[/snapback] Men da blir jeg en som kommer ut av samfunnet. (et negativt avvik, en som ikke greier å tilpasse seg normene)Jeg kommer til å få problemer med å få jobb, og siden jeg og vil få råd til alle de fine tingene som de som har en jobb kjøper, velger jeg den eneste utveien for meg. Nemlig å bli en tyv. Vinningskriminalitet, hvor jeg bryter meg inn i hytter og stjeler. Dette vil ikke ende bra, jeg blir tatt av politiet, som i de siste årene har blitt flinkere til å fange slike "forbrytere" pga. oppgradering i politistyrkene og nytt teknisk utstyr. Jeg vil få fengselsstraff, sone i 3 år. Jeg slipper ut etter 2, pga god oppførsel, den gode oppførselen var: jeg valgte å fullføre utdannningen min i fengsel. Så når jeg endelig blir fri, har jeg problemer med å komme meg inn i samfunnet igjen. Fordi jeg ikke har noen venner og er kriminell, og siden jeg hadde fått en del kriminelle kontakter i fengsel, faller jeg lett tilbake til gamle vaner. og fortsetter å stjele. Så nei. Tror jeg må sette meg ned å fortsette med lesinga, jeg er sterk! 7070554[/snapback] Ok. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Fawlty towers er serien som får meg til å le oftest og hardest. ruller i stolen her jeg sitter :!: Lenke til kommentar
Axes Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Faen så mye fint og rart på Elektromessen idag. Kan vise en liten statistikk over hva jeg så mest på idag. 1. Damer 70% (Tro meg, det var alt for mange fine damer der.) 2. Skjermer 10% 3. Alt annet elektronikk 20% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg