Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Tror noen har et sykt forhold til penger her.

Hver sjuende nordmann har 10.000 kroner eller mer til overs i måneden når de faste utgiftene er betalt, viser en undersøkelse MMI har utført for Postbanken.

Link

Generasjon blakk bør også leses

19k er vanlig for ungdom som får ting trykt opp i ræva fra foreldrene sine.

Men det er nok mange som ikke har dette. Veldig mange

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hver sjuende nordmann har 10.000 kroner eller mer til overs i måneden når de faste utgiftene er betalt, viser en undersøkelse MMI har utført for Postbanken.

Link

5997957[/snapback]

Men 10.000 per maaned. Sparekonto er vel ofte fra daapen av og frem til 18 aar eller lignende.

Metallica - Nothing Else Matters :love:

Lenke til kommentar

Snitt lønna i Norge er vel ca 310 k tror jeg. Dette betyr at når jeg tjener 610k i året må to andre mennesker tjene 160k i året. Det betyr kanskje at det er et flertall av mennesker som tjener under 310k i norge.

Når alle regninger har blitt betalt er det svært få som har muligheten til å gi ungene sine så veldig mye som de skal ha på konto.

Dessverre har enkelte barn litt vridd holdning til dinero

Lenke til kommentar

Link

5997957[/snapback]

Skal vi ta i betraktning at dette er folk som har PCer og internett, så vil jeg tro at gjennomsnitts forumvankeren ligger over gjennomsnitts nordmannen.

Lenke til kommentar
Til det første: Er du helt forbanna latterlig? Selvfølgelig ser den bra ut, og inni er det godstoler, TV, kjøleskap, osv. Det er verdens beste bil. Ser ikke bra ut en gang... Det må være noe galt med deg.

5997923[/snapback]

Det er nok verdens beste bil, ja. Den har så og si alt du kan finne på å få bruk, og litt til. Jeg synes den er stygg, du synes den er pen, hver sin smak.

Lenke til kommentar
Snitt lønna i Norge er vel ca 310 k tror jeg. Dette betyr at når jeg tjener 610k i året må to andre mennesker tjene 160k i året. Det betyr kanskje at det er et flertall av mennesker som tjener under 310k i norge.

Når alle regninger har blitt betalt er det svært få som har muligheten til å gi ungene sine så veldig mye som de skal ha på konto.

Dessverre har enkelte barn litt vridd holdning til dinero

5997994[/snapback]

I følge VG her om dagen lå snittdagslønnen tett opp mot tusen kroner, og da er gjennomsnittslønnen i året rundt 350 000. Leste dog ikke artikkelen, da jeg kun så forssiden.

Jeg må jobbe for pengene mine jeg..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...