Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Filmdeal kanskje? Vurderer fremdeles om jeg skal bevege meg på utsiden i det hele tatt idag. Egentlig burde jeg vel bare begynt å vaske her, har mine tvil om disse leieboerne noensinne kommer til å vaske noe her i det hele tatt.

Kløfta? Klokka 11? På en søndag? WTF, kjedelig sak!

Lenke til kommentar
Jeg skal ha meg en biff med peppersaus, fløtegratinerte poteter, bacon og gratinerte løkringer :dribble:

Jeg er så sykt sulten :(

7067348[/snapback]

Bare å dra på rema og handle det :) Er faen ikke vanskelig å mekke :thumbup:

Pjokk: filmdeal hørtes bestridelig digg ut, synd at jeg fortsatt er blakk da. :p Fikk penger på torsdag, var blakk fredag mårra. Regninger er kjipt :( Skal til kløfta i dåp til halvsøstra/kusina til pekki.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Vi kan sikkert droppe "dealen" og bare ta filmen. Men vi avgjør litt senere. Er fremdeles tiltaksløs og lett morragretten, kan hende jeg tar en tur til Amsterdam elns isteden :wee:

7067378[/snapback]

Amsterdam? What? Bare ta en helgetur for å få røyka? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg skal ha meg en biff med peppersaus, fløtegratinerte poteter, bacon og gratinerte løkringer :dribble:

Jeg er så sykt sulten :(

7067348[/snapback]

Bare å dra på rema og handle det :) Er faen ikke vanskelig å mekke :thumbup:

7067359[/snapback]

Pff..ikke fan, jeg skal da ikke lage maten selv...dagen derpå jo. Skal på 'Stedet' på sortland. Beste biffen i mange mils omkrets.
Lenke til kommentar
Amsterdam? What? Bare ta en helgetur for å få røyka?  :dontgetit:

7067385[/snapback]

Ikke nødvendigvis Amsterdam, bare komme seg avgårde for litt avkobling. Røyke gidder jeg ikke, har brukt opp kvota mi for noen år siden. Har forsåvidt ei venninne i Nederland, søt er ho og :hmm:

Lenke til kommentar
Dra til amsterdam hvis du har pass og orker å komme deg bort til flyplassen :p

7067415[/snapback]

Passet ligger ferdig i kofferten :innocent:

Men for å gjøre en sånn tur skikkelig; Ta på seg en dress, putte kort og pass i lomma - kjøpe alt man trenger når man kommer fram. Er litt dyr i drift, så da må jeg begynne å jobbe igjen snart. Får slenge inn en lottokupong, så kanskje jeg har noe å leve på i november :p

Edit: Går fly fra Torp halv seks i ettermiddag. Men det var svindyrt - gidder ikke betale 8000,- bare for fly tur-retur :no:

Edit: 1712,-. Men da kommer jeg litt seint til Norge på torsdag. (Til Osloturen)

Endret av Pjokk
Lenke til kommentar
Får slenge inn en lottokupong, så kanskje jeg har noe å leve på i november :p

7067438[/snapback]

Ja for du vinner nok :whistle:

7067473[/snapback]

Regner med det. Men nå trenger jeg vel egentlig ikke, fant turen for 1712,-, men da lander jeg ikke i Sandefjord før klokka fem på torsdag. Knapp tid for Osloturen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...