Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Filmdeal kanskje? Vurderer fremdeles om jeg skal bevege meg på utsiden i det hele tatt idag. Egentlig burde jeg vel bare begynt å vaske her, har mine tvil om disse leieboerne noensinne kommer til å vaske noe her i det hele tatt.

 

Kløfta? Klokka 11? På en søndag? WTF, kjedelig sak!

Lenke til kommentar
Jeg skal ha meg en biff med peppersaus, fløtegratinerte poteter, bacon og gratinerte løkringer :dribble:

 

Jeg er så sykt sulten :(

7067348[/snapback]

Bare å dra på rema og handle det :) Er faen ikke vanskelig å mekke :thumbup:

 

 

Pjokk: filmdeal hørtes bestridelig digg ut, synd at jeg fortsatt er blakk da. :p Fikk penger på torsdag, var blakk fredag mårra. Regninger er kjipt :( Skal til kløfta i dåp til halvsøstra/kusina til pekki.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Jeg skal ha meg en biff med peppersaus, fløtegratinerte poteter, bacon og gratinerte løkringer :dribble:

 

Jeg er så sykt sulten :(

7067348[/snapback]

Bare å dra på rema og handle det :) Er faen ikke vanskelig å mekke :thumbup:

7067359[/snapback]

Pff..ikke fan, jeg skal da ikke lage maten selv...dagen derpå jo. Skal på 'Stedet' på sortland. Beste biffen i mange mils omkrets.
Lenke til kommentar
Amsterdam? What? Bare ta en helgetur for å få røyka?  :dontgetit:

7067385[/snapback]

Ikke nødvendigvis Amsterdam, bare komme seg avgårde for litt avkobling. Røyke gidder jeg ikke, har brukt opp kvota mi for noen år siden. Har forsåvidt ei venninne i Nederland, søt er ho og :hmm:

Lenke til kommentar
Dra til amsterdam hvis du har pass og orker å komme deg bort til flyplassen :p

7067415[/snapback]

Passet ligger ferdig i kofferten :innocent:

 

Men for å gjøre en sånn tur skikkelig; Ta på seg en dress, putte kort og pass i lomma - kjøpe alt man trenger når man kommer fram. Er litt dyr i drift, så da må jeg begynne å jobbe igjen snart. Får slenge inn en lottokupong, så kanskje jeg har noe å leve på i november :p

 

Edit: Går fly fra Torp halv seks i ettermiddag. Men det var svindyrt - gidder ikke betale 8000,- bare for fly tur-retur :no:

 

Edit: 1712,-. Men da kommer jeg litt seint til Norge på torsdag. (Til Osloturen)

Endret av Pjokk
Lenke til kommentar
Får slenge inn en lottokupong, så kanskje jeg har noe å leve på i november :p

7067438[/snapback]

Ja for du vinner nok :whistle:

7067473[/snapback]

Regner med det. Men nå trenger jeg vel egentlig ikke, fant turen for 1712,-, men da lander jeg ikke i Sandefjord før klokka fem på torsdag. Knapp tid for Osloturen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...