Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff SO er en fæl sykdom: Jeg går inn i SO leser gjennom nye innlegg, trykker på mine inlegg, da lyse SO som regels opp igjen å grunn av nytt innlegg, jeg trykker på SO for å lese siste innlegg (Selvom jeg vet at det bare er ett eller to innlegg og at det somregels ikke er noen spesielt interesant) , jeg går til mine innlegg igjen, og prossessen gjentar seg. Om det mot formodning ikke skulle være noen  nye innlegg i SO går jeg allikevel inn for å sjekke, uten at jeg vet hvorfor, dette irriterer meg grenseløst :(

7065858[/snapback]

 

 

Og alikavel så må du bli med på leken og poste en helt meningsløst post

Lenke til kommentar
Uff SO er en fæl sykdom: Jeg går inn i SO leser gjennom nye innlegg, trykker på mine inlegg, da lyse SO som regels opp igjen å grunn av nytt innlegg, jeg trykker på SO for å lese siste innlegg (Selvom jeg vet at det bare er ett eller to innlegg og at det somregels ikke er noen spesielt interesant) , jeg går til mine innlegg igjen, og prossessen gjentar seg. Om det mot formodning ikke skulle være noen  nye innlegg i SO går jeg allikevel inn for å sjekke, uten at jeg vet hvorfor, dette irriterer meg grenseløst :(

7065858[/snapback]

 

 

Og alikavel så må du bli med på leken og poste en helt meningsløst post

7065891[/snapback]

 

Det er som heroin, det gir meg en midlertidig tilfredstillelse, men jeg blir bare mer avhengig :no:

Lenke til kommentar
Det går bedre, men den er fortsatt vond. Fikk ikke sove i går med den, og jeg måtte halte meg til skolen fordi den pressa sånn i skoa :dontgetit: Tjente hele 52 kr på jobb i dag! ETT salg! :wee:

7065902[/snapback]

 

 

Kjøp deg store sko :wee:

 

*kos på cat-skoene*

7065910[/snapback]

Joa...størrelse 47 for de få gangene jeg har hovne tær?

Lenke til kommentar
Uff SO er en fæl sykdom: Jeg går inn i SO leser gjennom nye innlegg, trykker på mine inlegg, da lyse SO som regels opp igjen å grunn av nytt innlegg, jeg trykker på SO for å lese siste innlegg (Selvom jeg vet at det bare er ett eller to innlegg og at det somregels ikke er noen spesielt interesant) , jeg går til mine innlegg igjen, og prossessen gjentar seg. Om det mot formodning ikke skulle være noen  nye innlegg i SO går jeg allikevel inn for å sjekke, uten at jeg vet hvorfor, dette irriterer meg grenseløst :(

7065858[/snapback]

 

 

Og alikavel så må du bli med på leken og poste en helt meningsløst post

7065891[/snapback]

 

Det er som heroin, det gir meg en midlertidig tilfredstillelse, men jeg blir bare mer avhengig :no:

7065906[/snapback]

 

 

Snakk med Dr.Phil og få han til å ordne en plass på en slik dop avvendings sykhus ting.

Lenke til kommentar
Stokke? Hva skjer i Stokke?

7065879[/snapback]

Det skjer alltid masse i Stokke, jeg bor jo her! Det er tilogmed bilder av en SO-fest på Stokke i RPP v.1 :p

7065898[/snapback]

 

Aha.. bare lurer for min samboer spiller gitar i Stokke i kveld!

7065907[/snapback]

Er det Livemusikk på kjeller'n??

Lenke til kommentar
Det går bedre, men den er fortsatt vond. Fikk ikke sove i går med den, og jeg måtte halte meg til skolen fordi den pressa sånn i skoa :dontgetit: Tjente hele 52 kr på jobb i dag! ETT salg! :wee:

7065902[/snapback]

 

 

Kjøp deg store sko :wee:

 

*kos på cat-skoene*

7065910[/snapback]

Joa...størrelse 47 for de få gangene jeg har hovne tær?

7065916[/snapback]

 

 

Nei, den størrelsen du bruker. Cat-sko er jævlig gode sizewise :wee:

Lenke til kommentar

Huff... Burde kanskje gå til legen om det ikke slutter å gjøre vondt.

7065923[/snapback]

Hahaha! No way! Jeg har gjort verre ting uten å dra til legen. Legen krever tur kun om det er noe som gjør så jeg ikke får gjort ting jeg får gjort til vanlig. Altså...virus/bakteriesykdom. Det å skade no er ikke no stress, selv om man må være litt forsiktig :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...