Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

haha!  :lol: forresten siden dere hjalp meg med filmvalget mitt sia, så spør jeg igjen.. :p Skal jeg velge web eller trykte medier som et prosjekt jeg skal fremlegges til eksamen? :p Veit ikke helt hva jeg skal velge.. Må velge en før imårra og starter i gang med forarbeid

6111551[/snapback]

Trykte medier, fordi jeg sier det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen hjelpe meg med å idenifisere en film?

Den handler om to-tre narkomane og filmen begynner med  at to folk tar en tv hos moren til han ene og går og selger den for å få penger til heroin. Litt spesiell filming (de har ultranære bilder av pupiller som utvider seg, blodårer som blir synligere, musklene som strammer seg osv. når de setter ett skudd). Så den på skooen en gang.

Noen som vet?

6111531[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=447094

BTW, den heter Requiem for a Dream.

6111540[/snapback]

Takker :)

Vet det er en egen tråd, men det er så stress å gå heeelt inn i filmforumet for å spørre :whistle:

Lenke til kommentar
haha!  :lol: forresten siden dere hjalp meg med filmvalget mitt sia, så spør jeg igjen.. :p Skal jeg velge web eller trykte medier som et prosjekt jeg skal fremlegges til eksamen? :p Veit ikke helt hva jeg skal velge.. Må velge en før imårra og starter i gang med forarbeid

6111551[/snapback]

Selv synes jeg egentlig det er lettere å framføre om trykte medier (grafisk), for da har du som regel mer å si om komposisjonsprinsipper og sånn bajse, men kommer veldig an på web-siden da... Hva går du for no? GK MK?

Lenke til kommentar

6111551[/snapback]

Trykte medier, fordi jeg sier det.

6111554[/snapback]

merkelig nok at vi tenker omtrent det samme.. holdt en hånd på am h x, det også med trykte medier. Da velger jeg trykte medier.. Tror ikke at det er lurt å ha web siden det er mye arbeid med koding.. Så har jeg kun 3uker.. Analyse krever mye det og :hrm:

EDIT; anners ja MK GK.. dessuten har jeg mye kunnskap i begge område uansett, klarer meg på en eller annen måte bra uansett :p

Endret av fox88
Lenke til kommentar
merkelig nok at vi tenker omtrent det samme.. holdt en hånd på am h x, det også med trykte medier. Da velger jeg trykte medier.. Tror ikke at det er lurt å ha web siden det er mye arbeid med koding.. Så har jeg kun 3uker.. Analyse krever mye det og  :hrm:

6111593[/snapback]

I have super mind-control povvahz!

Lenke til kommentar
merkelig nok at vi tenker omtrent det samme.. holdt en hånd på am h x, det også med trykte medier. Da velger jeg trykte medier.. Tror ikke at det er lurt å ha web siden det er mye arbeid med koding.. Så har jeg kun 3uker.. Analyse krever mye det og  :hrm:

EDIT; anners ja MK GK.. dessuten har jeg mye kunnskap i begge område uansett, klarer meg på en eller annen måte bra uansett :p

6111593[/snapback]

Har faktisk valgt om akkurat det samme i dag selv, valget mitt falt på web, siden jeg er elendig i grafisk. Eneste problemet mitt er egentlig at vi må lage lyd til oppgaven også...

Hvilken skole går du på?

Lenke til kommentar

Tror det er lettere å imponere med web. Lag noe halv-fancy grafikk i Photoshop eller ImageReady og legg det i tabeller. Trenger ikke å lage noe god kode med css, semantisk koding o.l. hvis det er snakk om en standard MK-lærer. De har ikke peiling utover Frontpage.

Lenke til kommentar
ehm.. jeg tør ikke å si det

Hva? Kan det være så galt da?

Fylke da?

Wild card: Vennesla? :p

edit: EvoZ: Ja, det er veldig lett å imponere på selve designet. Men på eksamen er ikke egentlig poenget hvor bra produktet er, men hvordan du legger det fram (peke på feil, hvorfor alt er gjort hvordan osv osv.)

Endret av anners
Lenke til kommentar
anners.. læreren min fortalte meg at en av hans elev har levert et blankt ark med utrolig analyse ifjor.. han fikk 6, helt LOL spør du meg! :p

6111652[/snapback]

Haha, skal ikke forundre meg om det stemmer også. Noen ganger tar de litt hardt i med analyse og prinsipper og læreplanmål spør du meg ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...