Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den tror jeg er helt sykt dårlig. Jeg blir kvalm av "jeg-elsker-amerika-og-vi-er-best-filmer"

7065739[/snapback]

 

Så samme filmen i dag... Handler ikke så mye om Amerika i seg selv, men mer om to av politikonstablene som ble fanget inni der da tårnene raste sammen. Handler mer om samarbeidet og viljestyrken som kom frem den dagen... :)

 

Bare for å understreke det, så er jeg ingen Amerikapatriot. Heller tvert om noen dager... :wee:

 

Halla Redline! :)

Lenke til kommentar

7065739[/snapback]

Så, etter at jeg har fått begge DVD'ene til å "funke", hvem skal jeg se?

 

Crouching tiger, hidden dragon eller

Fast & furious Tokyo Drift

 

Den siste burde jeg vel kanskje spare til neste filmkveld? Ellers så takler jeg å se filmer ganske mange ganger :hmm:

Lenke til kommentar
Bare for å understreke det, så er jeg ingen Amerikapatriot. Heller tvert om noen dager... :wee:

 

7065809[/snapback]

hmmm.. Får leie den da.

 

Snart smallville :) *glede seg*

 

 

Tokyodrift er biler, tøffe japser og kul musikk.

Crouching dragon er waiere og kinesere med grønne sverd

 

 

Kommer ann på vilket humør du er i. Begge kan sees mange ganger :love:

Endret av mushi
Lenke til kommentar

7065739[/snapback]

Så, etter at jeg har fått begge DVD'ene til å "funke", hvem skal jeg se?

 

Crouching tiger, hidden dragon eller

Fast & furious Tokyo Drift

 

Den siste burde jeg vel kanskje spare til neste filmkveld? Ellers så takler jeg å se filmer ganske mange ganger :hmm:

7065816[/snapback]

tokyo drift :love:

bare best hører på filmmusikken nå :love:

Lenke til kommentar

Uff SO er en fæl sykdom: Jeg går inn i SO leser gjennom nye innlegg, trykker på mine inlegg, da lyse SO som regels opp igjen å grunn av nytt innlegg, jeg trykker på SO for å lese siste innlegg (Selvom jeg vet at det bare er ett eller to innlegg og at det somregels ikke er noen spesielt interesant) , jeg går til mine innlegg igjen, og prossessen gjentar seg. Om det mot formodning ikke skulle være noen nye innlegg i SO går jeg allikevel inn for å sjekke, uten at jeg vet hvorfor, dette irriterer meg grenseløst :(

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...