Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forklaringa norsklæreren min ga meg da jeg spurte hva jeg hadde gjort for å fortjene den "sugne" karakteren(den var sugen i forhold til alt arb. jeg hadde lagt i den) jeg fikk på en stil:

 

"Du er en av de første på klasselista, og da er jeg som oftest litt strengere, vet du."

 

Hva faen?... Hva slags unnskyldning/forklaring er det. hrmf!

Lenke til kommentar
@ mushi: Dritsøte kattunger. Har så lyst på dem! Men mamma er allergisk :(

7062715[/snapback]

åh. :( Hadde vært kult hvis du tok dem :)

 

Håper jeg får gitt dem bort fort. Kan ikke ha 4 katter, jeg blir spist ut av huset.

 

Har gått en sekk med 10 kg kattemat på 2 mnd her. Og da har jeg bare hatt 3 katter. :ermm:

Lenke til kommentar
Forklaringa norsklæreren min ga meg da jeg spurte hva jeg hadde gjort for å fortjene den "sugne" karakteren(den var sugen i forhold til alt arb. jeg hadde lagt i den) jeg fikk på en stil:

 

"Du er en av de første på klasselista, og da er jeg som oftest litt strengere, vet du."

 

Hva faen?... Hva slags unnskyldning/forklaring er det. hrmf!

7062728[/snapback]

 

 

Det er det man som oftest kaller en dårlig lærer.

 

Ene læreren min har det med å gi bedre karakterer for dårligere arbeid til det kjønn med pupper :hmm:

 

Forklaring: Vi hadde musikkprosjekt, og jeg og en kompis hadde jobba drittmye med å sette sammen en film om AC/DC, og fikk 5-. Fair enough, men så kommer to jenter etterpå og har om Megadeth(slå den) hvor de har lagd en powerpoint med 150x150-bilder og litt musikk i bakgrunnen, og fikk 5+.

Lenke til kommentar
Forklaringa norsklæreren min ga meg da jeg spurte hva jeg hadde gjort for å fortjene den "sugne" karakteren(den var sugen i forhold til alt arb. jeg hadde lagt i den) jeg fikk på en stil:

 

"Du er en av de første på klasselista, og da er jeg som oftest litt strengere, vet du."

 

Hva faen?... Hva slags unnskyldning/forklaring er det. hrmf!

7062728[/snapback]

Er en grunn til at jeg alltid leverte 2 uker for sent :p Du får klage i vei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...