Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er bare Vegard_ som tror at alt vi gjør i SO er å krangle  :nei:

 

Ikke prøv å spill uskyldig Vegard_!

7061921[/snapback]

Har jeg ikke sagt, men vil ikke tro det blir noe mindre krangling enn det faktisk er her ved å være så brå.

 

 

Mente ikke å såre noen, altså, bare så litt ut som om dere kranglet om hvilken frukt som var best eller noe i den dur, så jeg tok meg den frihet å spørre, men man kan jo ikke skrive med muntre tonefall her, så da er det folk selv som får vurdere om jeg er av den muntre typen eller ei. :ermm:

Lenke til kommentar
Har jeg ikke sagt, men vil ikke tro det blir noe mindre krangling enn det faktisk er her ved å være så brå.

 

 

Mente ikke å såre noen, altså, bare så litt ut som om dere kranglet om hvilken frukt som var best eller noe i den dur, så jeg tok meg den frihet å spørre, men man kan jo ikke skrive med muntre tonefall her, så da er det folk selv som får vurdere om jeg er av den muntre typen eller ei. :ermm:

7061946[/snapback]

Munter = :)

 

Ikke munter = :hrm:

 

Smileyer funker fint.

Lenke til kommentar
Nei, er jo i morgen jeg skal ut og handle. :p Noen som vil og kan bli med, forresten?

7061956[/snapback]

 

Hvor bor du?

7061979[/snapback]

Ikke ta med deg et kvinnfolk på handletur!

De blir om til noen sikkelig bitches, som gjør deg til slaver. Det er ikke du som blir å handle, det blir kvinnfolket!

 

Tro meg, det er ikke noe bra. Det er faktisk skummelt :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...