Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg snakker om emo kidsa som sitter hjemme og griner og kutter seg eslv for ingen ting.

7059991[/snapback]

Det er jo ikke alle som kutter seg for ingenting heller, men de går jo strengt tatt ikke under katergorien emo da dette stort sett er folk som driver med selvskading for å få oppmerksomhet. Det har på en måte blitt "in" å drive med selvskading. Det finnes jo folk med personlige problemer. De har så mye problemer at de ikke vet hvordan de skal få ut all aggresjonen de sitter inne med, og da tyr de til selvskading.

 

Tror du skal være litt forsiktig med hvem du kaller emo og ikke, spesielt hvis du ikke kjenner dem...

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
Jeg snakker om emo kidsa som sitter hjemme og griner og kutter seg eslv for ingen ting.

7059991[/snapback]

Det er jo ikke alle som kutter seg for ingenting heller, men de går jo strengt tatt ikke under katergorien emo da dette stort sett er folk som driver med selvskading for å få oppmerksomhet. Det har på en måte blitt "in" å drive med selvskading. Det finnes jo folk med personlige problemer. De har så mye problemer at de ikke vet hvordan de skal få ut all aggresjonen de sitter inne med, og da tyr de til selvskading.

 

Tror du skal være litt forsiktig med hvem du kaller emo og ikke, spesielt hvis du ikke kjenner dem...

7060021[/snapback]

Nemlig

 

Kutting er hovedsakelig for å få ut aggresjonen, når du skader deg får du samme typen adrenalinet i blodet som du får når du trener og har sex.

 

Er også en av grunnen til at om man er i slostkamp med noen å man klarer å skade dem så kan de klikke totalt og få mye mer styrke

Lenke til kommentar
LAN er morosamt, kjøres masse youtube-filmer på storskjerm.

7060017[/snapback]

Det hørtes veldig pixelert ut. ;)

 

:!: :!: :!: :!:

7060020[/snapback]

Joa, men hva gjør vel det når alle sammen er overtrøtte og filmene er hysteriske. :!:

 

Den filmen du linket til var forresten fæl, æsj.

Lenke til kommentar
Tre stikkord: Flanell, flanell, flanell. :D

7060045[/snapback]

Tips til noen butikker som kan ha BILLIG cowboyklær?

 

Burde vel holde bra med en vanlig olabukse, brune semska sko, sort belte med stor spenne, cowboyskjorte av no slag, skjerf i halsen og en rå hatt? kanskje litt løsbart og en plastikkgønner i beltet? :D

Lenke til kommentar

(...)

Nemlig

 

Kutting er hovedsakelig for å få ut aggresjonen, når du skader deg får du samme typen adrenalinet i blodet som du får når du trener og har sex.

 

Er også en av grunnen til at om man er i slostkamp med noen å man klarer å skade dem så kan de klikke totalt og få mye mer styrke

7060033[/snapback]

Godt noen er enige i det jeg sier. Har vært borti selvskading før, ikke jeg personlig, men nære venner, og det er ikke noe særlig å være pårørende til det..

 

Blir nesten litt sur når jeg ser folk snakke om folk som er emo, uten å faktisk kjenne til de eventuelle problemene personene har.

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...