Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, endelig hjemme etter en uke i Kreta.

 

Nå hører jeg på Metallica - Mama Said, mens jeg pakker ut av kofferten.

For min del var ikke turen verken bedre eller dårligere enn jeg hadde trodd, selv om det regnet to-tre dager.

 

Rundt 17:00 i dag drar jeg videre til Danmark ... :)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Ah, endelig hjemme etter en uke i Kreta.

 

Nå hører jeg på Metallica - Mama Said, mens jeg pakker ut av kofferten.

For min del var ikke turen verken bedre eller dårligere enn jeg hadde trodd, selv om det regnet to-tre dager.

 

Rundt 17:00 i dag drar jeg videre til Danmark ... :)

7059612[/snapback]

 

Angrer du paa at du ikke dro paa HW-LAN?

Lenke til kommentar
prøve i dag, fredag den trettende :fun:  hver eneste dag står vekkeklokka på ti på seks, og alltid står jeg opp, går bort til pc-bordet og slår den av, så legger meg igjen. men endelig helg. på lørdag skal jeg ikke stå opp.

7059731[/snapback]

Hehe, vet om den der. Derfor jeg har begynt å opperere med to vekkerklokker i det siste. Jeg er så trøtt og jeg har problemer med å stå opp.
Lenke til kommentar
Hallo alle sammen! :fun: Snek meg til litt PC-bruk jeg. Får egentlig ikke lov til å bruke den når jeg er hjemme med pappa, men nå er han på jobb, så........ :)

7059784[/snapback]

 

Hei, Vetle! Åssen går det? Snakka med Vegard_ på msn i går. Hyggelig kar!

 

Snek meg till litt jeg også. Snek meg til litt surfing med Bluetooth-laptop og Bluetooth-mobil på bussen. Får egentlig ikke lov å surfe på mobilen, men jeg sier at jeg bare tester hvis pappa spør! Har også fått 400 på mobilen, og jeg bruker TalkMore. :love:

 

Åssen går det ellers på forumet, da? Jeg må nesten disconnecte før det blir altfor dyrt. Snakkes hvis jeg får kobla meg opp mot det trådløse nettet på skolen. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...