Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GB/GB? :dribble:

 

Legg merke til min flotte quote-fjerning :wee:

7056594[/snapback]

Var egentlig en 6mbit fiberlinje (symmetrisk) dog ISP'en var så snill og hadde ingen begrensninger på UL. De levere 100mbit fiber inn til hver leilighet for deretter å shape linja ned etterpå og jeg satt på den linja praktisk talt helt alene.

 

Jeg savner den gamle kåken min :(

Lenke til kommentar
grrrrrr. kommer ikke inn på MSN...jaja, *WoW*

7056486[/snapback]

WoW server?

7056612[/snapback]

WoW betyr ikke alltid world of warcraft :p

7056623[/snapback]

 

 

I de fleste tilfeller: jo. *Liker ikke det spillet, det har ødelagt mange av vennene mine*

7056626[/snapback]

Har det ødelagt vennene dine?

Lenke til kommentar
Var egentlig en 6mbit fiberlinje (symmetrisk) dog ISP'en var så snill og hadde ingen begrensninger på UL. De levere 100mbit fiber inn til hver leilighet for deretter å shape linja ned etterpå og jeg satt på den linja praktisk talt helt alene.

 

Jeg savner den gamle kåken min :(

7056627[/snapback]

 

 

 

Najs. Den jeg målte var på lan, med en 7-800 folk på 25mb/25mb tror jeg.

 

Har det ødelagt vennene dine?

7056632[/snapback]

 

 

Ja, alt de klarer å prate om er WoW. "Så ska æ te shadolands for å grinde tusen orcs å levle te sæksti høæhhhhæhæhæ" :no:

Endret av Edge
Lenke til kommentar
Har det ødelagt vennene dine?

7056632[/snapback]

 

 

Ja, alt de klarer å prate om er WoW. "Så ska æ te shadolands for å grinde tusen orcs å levle te sæksti høæhhhhæhæhæ" :no:

7056634[/snapback]

Dakkars :( Bare 4 jeg kjenner spiller wow atm, alle andre som spillte har sluttet. Går mest i Tibia prat her :!:

Lenke til kommentar
GB/GB? :dribble:

 

Legg merke til min flotte quote-fjerning :wee:

7056594[/snapback]

Var egentlig en 6mbit fiberlinje (symmetrisk) dog ISP'en var så snill og hadde ingen begrensninger på UL. De levere 100mbit fiber inn til hver leilighet for deretter å shape linja ned etterpå og jeg satt på den linja praktisk talt helt alene.

 

Jeg savner den gamle kåken min :(

7056627[/snapback]

VKBB er bare teh pwnage :)

Lenke til kommentar
Dakkars :( Bare 4 jeg kjenner spiller wow atm, alle andre som spillte har sluttet. Går mest i Tibia prat her :!:

7056667[/snapback]

 

Er glad PC'n min ble FUBAR idet jeg holdt på å teste spillet, hvis ikke kunne jeg vært en av de*grøss*

7056677[/snapback]

Der ser man, alt er ikke tilfeldig :) Et tegn!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...