Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har fått beskjed om at det ikke er lov, men for det første overvåker de oss ikke, og for det andre var det ikke mer enn å kopiere den installerte Opera over på Mine Dokumenter.

Altså ingen installasjon, forsåvidt :p

(Fikk faktisk en lang kontrakt med alt vi ikke skulle gjøre, og en lapp med hva vi gjorde galt om vi ble sperret. Gjett hvem som hadde scanner, og fikset på navnene. :p )

Lenke til kommentar

Jeg husker tilbake til slutten av 90-tallet, da jeg og en kompis ble sittende igjen på skolen for å surfe på nettet og diverse (det var i de tider ISDN var det raskeste å oppdrive hjemme). De som hadde ansvaret for de nerdene som ble igjen på skolen for å surfe spurte om vi hadde lyst til å spille Quake 2 over LAN. Det gjorde vi selvsagt, og morsomt var det også. Senere informerte en lærer oss om at dette selvsagt var ulovlig, noe det var også. :S Men det var morsomt så lenge det varte.

Lenke til kommentar
Jeg husker tilbake til slutten av 90-tallet, da jeg og en kompis ble sittende igjen på skolen for å surfe på nettet og diverse (det var i de tider ISDN var det raskeste å oppdrive hjemme). De som hadde ansvaret for de nerdene som ble igjen på skolen for å surfe spurte om vi hadde lyst til å spille Quake 2 over LAN. Det gjorde vi selvsagt, og morsomt var det også. Senere informerte en lærer oss om at dette selvsagt var ulovlig, noe det var også. :S Men det var morsomt så lenge det varte.

6109583[/snapback]

Vi spiller CS over lan på skolen i skoletida, men det er hysj-hysj ;)

Lenke til kommentar
Hva er gale med swing forresten? :hmm:

6109847[/snapback]

Swing = dans = ille.

Det finnes mange bedre måter å dumme seg ut på.

6109855[/snapback]

Awwwh. Det er så trist å høre deg si det. Dansing er jo artig. Og det trekker :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...