Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg har skrevet et nytt dikt, dette om Hard Gay, den japanske mannen vi alle liker :)

Hard Gay

Hard Gay.

Alle kunne lært noe fra deg.

Du er så gay.

Hard Gay.

Der du løper.

Din sushijævel.

Grønn paprika har aldri vært det samme.

Alt du rører ved blir forgyllet.

Du får mitt fly til å lande.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har skrevet et nytt dikt, dette om Hard Gay, den japanske mannen vi alle liker :)

Hard Gay

Hard Gay.

Alle kunne lært noe fra deg.

Du er så gay.

Hard Gay.

Der du løper.

Din sushijævel.

Grønn paprika har aldri vært det samme.

Alt du rører ved blir forgyllet.

Du får mitt fly til å lande.

7056179[/snapback]

Du burde egentlig sove nå.

Lenke til kommentar

Hard Gay

[dikt]

7056179[/snapback]

Det rimte ikke da, er kos når dikt rimer.. :cool:

7056316[/snapback]

Enig i at fine rim er kos, men det er ikke no kos med Hard Gay :no: , dessuten er jeg forferdelig på å lage rim :p

Lenke til kommentar
Er Jens August fortsatt blind?

7056365[/snapback]

Jens August døde tror jeg? Synes å huske han gikk berserk med hagle for noen sesonger siden og ble skutt.

7056372[/snapback]

Siste jeg husker av han var at han krasjet med et fly på en øy. dette er da en god stund siden, men følger ikke med så vet ikke hva som har skjedd

Lenke til kommentar
Siste jeg husker av han var at han krasjet med et fly på en øy. dette er da en god stund siden, men følger ikke med så vet ikke hva som har skjedd

7056378[/snapback]

En øy? Det har jeg ikke fått med meg :!:

Herregud å de har lite å lage serie av. Virker som om de er desperate av en annen verden for å finne på noe som kan gi dem flere seere.

Lenke til kommentar
Sykt lite liv her nå.

Har ikke sett på hotel cæsar på to uker. Jeg har merkelig nok ikke gått glipp av en dritt :wee:

7056358[/snapback]

Haha, det var under militæret. Da var det ikke noe annet å se på så man måtte ta den daglige dosen med Cæsar. Så hoppet jeg av kjøret noen etter militæret merkelig nok og så så jeg en episode bare for morroskyld 1 eller 2 mnd etterpå og jeg kunne egentlig få med meg ALT som hadde skjedd i mellomtiden.

Den norske versjonen av glamour :woot:

Gamlingen min er for snill. Kjøpte meg masse mat og drit og gav meg penger også. Føles på en måte som om at det ikke burde være slik, jeg har da fast jobb og drit ffs og har hatt det i over 1 år jo!

Denne mnd så skal alt som blir handlet skrevet kvitteringer på og så skal man se hva det er jeg egentlig bruker penger på. Jeg trenger litt økonomisk styring framover nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...