Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, får vel pakke meg på et tilfeldig tog til Oslo jeg.

Ettersom stipendet kom på konto i går, synes jeg at jeg hører Platekompaniet og Outland gni seg i hendene  :ermm:

7054562[/snapback]

mr_burns.gif

 

Send meg pm så får du kontonr mitt. Da slipper du å dra inn til oslo. Du kan bare donere alt til meg! :grin:

Lenke til kommentar

HELVETTE!

 

Nå har lønnsavdelingen selvsagt IKKE fått med seg at jeg skal byttet kontonummeret mitt for man har byttet bank så lønna mi blir send til nordlandsbanken selv om det er OVER en mnd siden jeg sa ifra til de.

 

Så i morra så må jeg ringe nordlandsbanken å høre om jeg KANSKJE får tatt ut de pengene som tillhører meg. Hvis ikke så blir de stående noen dager på det kontonummeret som ikke eksiterer og så blir de sendt tilbake til opplysningen igjen og om jeg da får ut pengene det er fan meg et spørsmål.

 

Det er alltid noe. Uansett...det er alltid noe.

Lenke til kommentar
HELVETTE!

 

Nå har lønnsavdelingen selvsagt IKKE fått med seg at jeg skal byttet kontonummeret mitt for man har byttet bank så lønna mi blir send til nordlandsbanken selv om det er OVER en mnd siden jeg sa ifra til de.

 

Så i morra så må jeg ringe nordlandsbanken å høre om jeg KANSKJE får tatt ut de pengene som tillhører meg. Hvis ikke så blir de stående noen dager på det kontonummeret som ikke eksiterer og så blir de sendt tilbake til opplysningen igjen og om jeg da får ut pengene det er fan meg et spørsmål.

 

Det er alltid noe. Uansett...det er alltid noe.

7054745[/snapback]

Jobber du på Opplysningen?

Lenke til kommentar
Jobber du på Opplysningen?

7054761[/snapback]

Nei jeg skrev bare det navnet for artighetskyld....

7054772[/snapback]

Heldig du er, som har en jobb der folk faktisk vil snakke med deg :p

7054787[/snapback]

Hehe, ja, det jævligeste må vere å jobbe som telefonselger der du ringer opp folk som absolutt ikke vil snakke med deg..

Lenke til kommentar
Jobber du på Opplysningen?

7054761[/snapback]

Nei jeg skrev bare det navnet for artighetskyld....

7054772[/snapback]

Heldig du er, som har en jobb der folk faktisk vil snakke med deg :p

7054787[/snapback]

Hehe, ja, det jævligeste må vere å jobbe som telefonselger der du ringer opp folk som absolutt ikke vil snakke med deg..

7054792[/snapback]

Riktig det. Her om dagen fikk jeg kjeft fordi jeg kalte ei sur kjerring fra Oslo på fornavn..

Lenke til kommentar
Hehe, ja, det jævligeste må vere å jobbe som telefonselger der du ringer opp folk som absolutt ikke vil snakke med deg..

7054792[/snapback]

Jeg har jobbet som telefonselger, ikke særlig gøy, egentlig.. Hvis jeg absolutt må begynne med noe telefongreier igjen, skal det være kundeservice ass.. Bedre å snakke med folk som faktisk vil snakke med deg, enn å ringe opp folk som ikke har noen interesse for det du skal selge i hele verden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...