Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som om ikke matematikken var vanskelig nok fra før av.

6109328[/snapback]

Da får du ta den på skolen da. Jeg tar kosefagene på egenhånd. Samfunnsøkonomi, samfunnslære og nå antagelig "etablererkunnskap". Sistnevnte hørtes ut som rent svada. Bør kunne dra i land en bra karakter der - på tross av at faget liksom skal være åtte timer over to år..

Lenke til kommentar
LOL. Fortell oss alt :dribble: .

6109349[/snapback]

Håkai, fra min synsvinkel: Jeg lastet ned og brukte Opera.

Nå, fra administratorenes synsvinkel: OMGWTFBBQ, han prøver å skru av terminalsørveren!!1 REKTOR, DEN STORE STYGGE ELEVEN ER SLEM MED MEG! ;_;

Lenke til kommentar

Hadde sikkert blitt hektet for "hacking" jeg og :p

Herlighet, hva skal man ellers gjøre når IT-ansvarlig omtrent kjæler med PCene, og bruker et år på å pelle seg ned og fikse brukeren til en stakkar? Joda, da finner man adminpassordet (lokalt, såklart), og bruker det til det.

Det er ikke i nærheten av hacking engang, tilmed på grensen til "scriptkiddie".

IT-ansvarlig har jo tilmed truet med å sperre meg i en uke når jeg svippet innom BIOS for å lagre endringer, som maskinen spurte så sårt om.

Menmen, nok om det :)

Edit:

Håhå, kjekt nerdVANNA.

I æm teh Supzorhazxz00oOr!111oneone

Ich habe Opera installert und haxet das to tha maxim0m.

(Forøvrig er Opera svært kjekt til å unngå sideblokkering (WebSENSE), siden den ikke har noe med Windows å gjøre, og proxy-tilkobling er lov )

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
LOL. Fortell oss alt :dribble: .

6109349[/snapback]

Håkai, fra min synsvinkel: Jeg lastet ned og brukte Opera.

Nå, fra administratorenes synsvinkel: OMGWTFBBQ, han prøver å skru av terminalsørveren!!1 REKTOR, DEN STORE STYGGE ELEVEN ER SLEM MED MEG! ;_;

6109370[/snapback]

What's up with the barbeque?

Lenke til kommentar
IT-ansvarlig har jo tilmed truet med å sperre meg i en uke når jeg svippet innom BIOS for å lagre endringer, som maskinen spurte så sårt om.

6109376[/snapback]

Jeg ble sperret for å bruke stygge usikre Opera, jeg, så hvis jeg hadde gjort det du gjorde ville jeg vel blitt drept.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å printe ut X antall eksemplarer med:

"

LOKAL ADMINISTRATOR:

BRUKER: Administrator

PASSORD: aprik0ze (<Hehe, l33tsp34k på skolen).

"

Selvsagt kun for å ergre IT-dama, hadde da vært litt morsomt om de måtte bytte passord på ALLE maskinene i kommunen.

Kommer neppe til å gjøre det, menmen.

Skulle ikke forundre meg om det samme passordet ble brukt på bibliotekets maskiner, rådhusets server m.m. :p (*Ironi*)

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Hvis skolen har stengt visse sider, og dere laster ned Opera for å få tilgang til disse sidene, da er det ikke så rart at de reagerer?

6109432[/snapback]

Jeg har aldri vært på noen sperrede eller ulovlige sider, de reagarte kun på grunn av bruken av Opera.

Lenke til kommentar
Hvis skolen har stengt visse sider, og dere laster ned Opera for å få tilgang til disse sidene, da er det ikke så rart at de reagerer?

6109432[/snapback]

WebSENSE, og sikkert annen software av samme type, fanger opp sider som åpnes i Opera også. Tror neppe IT-folkene er klar over at proxy er en mulighet. Uansett er det ikke mange sider som er verdt å unngå. ("Hullet" med Babelfish og andre URL-oversettere viste jeg til henne, ble ganske lang i maska :wee: )

Lenke til kommentar

6109432[/snapback]

Jeg har aldri vært på noen sperrede eller ulovlige sider, de reagarte kun på grunn av bruken av Opera.

6109443[/snapback]

Har dere fått beskjed om å ikke laste ned/installere programmer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...