Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slutt å snakk om melk for faen. Jeg er fyllesjuk og kvalm!  :sick:

7053688[/snapback]

Drekker et par glass med melk før jeg legger meg full jeg. Melken skal visstnok nøytralisere alkoholen i magen som ennå ikke har blitt tatt opp i blodet!

 

Gjør jeg dette før jeg legger meg, pleier jeg ikke å bli fyllesjuk..

Lenke til kommentar
Om du vet at du blir fyllesyk når du våkner så drikk 1 liter melk før du legger deg, funker som faen :thumbup:

 

Men så blir jeg meget sjelden fyllesyk også da ^^

7053695[/snapback]

Jeg klarer ike drekke en liten milkshake engang uten å bli kvelm når jeg er edru. Drikker melk så skjeldent. Klarer ikke helt se hvordan jeg skal få drikki en liter :ermm:

Lenke til kommentar
Men så blir jeg meget sjelden fyllesyk også da ^^

7053695[/snapback]

Har aldri vært det jeg.

7053710[/snapback]

Da har du ikke drekki som et mannfolk :!:

7053720[/snapback]

Relativt begrep det der med "Mannfolk".

Jeg mener at en mannfolk klarer å oppføre seg

 

Er du avholdsmann / kvinne da?

7053717[/snapback]

Ikke avholdsmann. Syns du det hyler kvinne av meg, nicket mitt eller navnet mitt for den del?

Lenke til kommentar
Da er du _heldig_.. Jeg blir lett fyllesjuk av sprit :)Skalv og rista i 2 dager etter nyttårsaften! =D

7053722[/snapback]

huff det er kjipt.

 

Jeg har lyst på:

 

Bab, cola, taco, lasanje, salat, kake, kake, mere bab, stor bab, sånn nambrød shit på macdonalds, milkshake med vanilje, dolly pizza, peppes pizza med bbq kylling og en cola til.

 

Hva jeg har: Knekkebrød, ost, muggent brød og vann.

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Da er du _heldig_.. Jeg blir lett fyllesjuk av sprit :)Skalv og rista i 2 dager etter nyttårsaften! =D

7053722[/snapback]

huff det er kjipt.

 

Jeg har lyst på:

 

Bab, cola, taco, lasanje, salat, kake, kake, mere bab, stor bab, sånn nambrød shit på macdonalds, milkshake med vanilje, dolly pizza, peppes pizza med bbq kylling og en cola til.

 

Hva jeg har: Knekkebrød, ost, muggent brød og vann.

 

:thumbdown:

7053737[/snapback]

Hvorfor bor ikke dere (du og pekki), hylo, (marley?) osv. nærmere.. Vi kunne blitt en koselig familie der vi kunne passet på hverandre så vi alltid hadde penger til øl og bab, og ellers mye morsomt :(

Lenke til kommentar
Hvorfor bor ikke dere (du og pekki), hylo, (marley?) osv. nærmere.. Vi kunne blitt en koselig familie der vi kunne passet på hverandre så vi alltid hadde penger til øl og bab, og ellers mye morsomt :(

7053753[/snapback]

Jeg veit ikke :( Var snakk om at hylo og mathias skulle flytte opp til eirik og at jeg skulle bo her nede og bare pendle. Jeg vil ha biiiiil!

 

 

Og bab! og cooooooooola!

 

 

 

Jeg veit hva jeg gjør. Jeg raner sparegrisen og trasker bort til bakeriet sammen med bikkja etterpå og kjøper meg kake og cola! :w00t:

Lenke til kommentar
damn, skulle sett leverposteien i kjøleskapet. Den hadde begynt å få grønn pels  :fun:

7053692[/snapback]

 

La den stå til det utvikler seg en egen sivilisasjon i boksen, da kan du selge den på Ebay :dribble:

7053795[/snapback]

Den klarte merkverdig nok å finne veien til søppelbøtta på egen hånd :love:

Så slipper jeg det, liksom.

 

 

 

:ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...