Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen alle sammen. Sitter nå på jobb igjen, rundt 20 min til pause, også er det én time til med lok på datarommet før jeg flenger til å sitte vakt på tre timers engelskprøve. Men det er prøve uten pause for meg, så jeg får nok ta meg mer enn et par ganger utenfor skolen før klokken 11.. Blir hardt å kjenne suget når man sitter der uten mulighet for å gå ut.. :S

 

Har heldigvis med meg fulladet Zen Sleek, og boken DOM Scripting, så jeg skal nok overleve uansett :)

Lenke til kommentar
God morgen alle sammen. Sitter nå på jobb igjen, rundt 20 min til pause, også er det én time til med lok på datarommet før jeg flenger til å sitte vakt på tre timers engelskprøve. Men det er prøve uten pause for meg, så jeg får nok ta meg mer enn et par ganger utenfor skolen før klokken 11.. Blir hardt å kjenne suget når man sitter der uten mulighet for å gå ut.. :S

 

Har heldigvis med meg fulladet Zen Sleek, og boken DOM Scripting, så jeg skal nok overleve uansett :)

7052819[/snapback]

Bra du greier deg :) Hva jobber du med?

Lenke til kommentar
Årene på VGS var de beste :love:

7052743[/snapback]

Jeg har gått på universitet i noen måneder nå, og kan ikke begripe hvordan jeg overlevde årene på videregående skole. Det var virkelig snakk om å oppføre seg og bli behandlet som et småbarn i 3 år.

7052852[/snapback]

Agreed. Universitetet > *.*

Lenke til kommentar
Pft, er pasifist da, så neppe...

7052874[/snapback]

VEl, noen må være det også :roll::no:

 

 

;)

7052885[/snapback]

Tja, "pasifist" er vel mer det rette ordet.. Men jeg fikk ikke fritak fra militæret selv om jeg har en skulder som går halvveis ut av ledd hvis jeg løfter den høyere enn 90 grader ut fra kroppen, så skyting hadde vært uaktuelt uansett.. Så da ble det siviltjeneste :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...