Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Random idiot: Hahaha!!!! En som ikke takler å ta feil eller?!

- hva er det du mener? jeg har hatt sex med penere jenter enn deg.

- Hehe... men siden du har så god greie på forhold og sånn, så er det litt rart at du ikke har klart å få deg noe kjæreste enda... Ja, og poenget med at du har hatt sex med penere jenter enn meg var?!

- det er ikke mitt problem at jeg ikke har noen kjæreste, kvinnfolk er en rase mennesker som lager problemer av alt. poenget var at du ikke skal tro at ditt inntrykk av meg er så viktig at jeg bryr meg.

- Hehehe... "Det er ikke meg det er noe galt med, det er ALLE andre.no" Hehe...Og ja; Jeg har hatt sex med menn som tjener mer enn deg!

 

jeg måtte grave dypt i idioten i meg for å klemme dette ut av meg, men hun gravde faen meg dypest lol

Lenke til kommentar
Matte er hat tidlig om morgenen :(

7052739[/snapback]

Er så kos å jobbe, denne uken har hele fabrikken ferie, det vil si at det ikke er noen som har dataproblemer

 

Dessuten ble jeg ferdig med alt arbeidet for denne uken i går.. :p

Får se om det dukker opp noe annet i løpet av dagen, ellers så sitter jeg bare å lager websider ^^

 

Genialt, å jobbe med ditt eget arbeid på jobben, det blir dobbel lønn :wee:

Lenke til kommentar
Matte er hat tidlig om morgenen :(

7052739[/snapback]

Er så kos å jobbe, denne uken har hele fabrikken ferie, det vil si at det ikke er noen som har dataproblemer

 

Dessuten ble jeg ferdig med alt arbeidet for denne uken i går.. :p

Får se om det dukker opp noe annet i løpet av dagen, ellers så sitter jeg bare å lager websider ^^

 

Genialt, å jobbe med ditt eget arbeid på jobben, det blir dobbel lønn :wee:

7052751[/snapback]

Har jobba hele høstferien, er slitenolainen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...