Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg hadde lest kontoutskriften galt, istedet for 190 000 var det 19 000. Så det er litt krise ja.

5997801[/snapback]

Der har vi hvorfor Jokke er så rik, han legger en 0 bak sine egentlige tall :p

5997826[/snapback]

Hmm, kanskje jeg skal bruke samme teknikk.

 

Nåverende saldo på kontoen:

- 463,51 kroner

Med Joachims teknikk:

- 4630,51 kroner

 

(- er minus)

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle har ikke like stort bilbudsjett som deg. :(

5997766[/snapback]

Duduverden...er du blakk JoachimR?

5997795[/snapback]

Jeg hadde lest kontoutskriften galt, istedet for 190 000 var det 19 000. Så det er litt krise ja.

5997801[/snapback]

Det motsatte skjedde meg, takket være Norwegian-aksjene. :love:

5997831[/snapback]

Har ikke realisert NAS-aksjer jeg.. Og det ville neppe gått inn på brukskontoen.

 

Brukskontoen må ha et visst beløp for å være gebyrfri, og det har nok aldri vært 190 000 på den. Men nok om det.

 

EDIT: Skrytekontoen min må være DnB kontoen pappa tror er avsluttet. Tror det står en hundrelapp på den. (Nei, ikke ti kroner).

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Kan jeg ikke slette brukeren min?

5997807[/snapback]

Broren til Silje som er sinna på Silje igjen? ^^

5997834[/snapback]

niks...

5997847[/snapback]

Vel, hvorfor skal du slette brukeren din da? Hvis du absolutt ikke vil være på forumet kan du sende en personlig melding til en administrator (for eksempel Ueland) og be han banne kontoen din.

Lenke til kommentar

Har noen av dere hatt vippetentamen? Valgte engelsk jeg, men det gikk nok dritt! :( . Huff, karakterene går liksom ikke oppover kan man si... Jeg skal inn på MK samme hva!!!

 

@Dahl: Skift nick til @kd igjen, please!... En annen ting: svar meg på min forrige post.

 

*middag*

Lenke til kommentar
Hva skal noen av dere med noen slags biler, hvis det ikke er en Maybach? Den eneste bilen i verden som duger.

5997760[/snapback]

Billigbil, den koster jo bare 2,5 millioner elns. Den ser ikke bra ut engang, i hvert fall ikke på utsiden.

maybach_3-.jpg

 

Herregud. 19'000 er nok 10 ganger mer enn hva 95% av brukerne i SO4 har paa kontoen da.

Personlig sitter jeg paa 24'000, men med et utgiftsnivaa lik 0 naar jeg ikke har ferie saa er jeg rik :wee:

5997816[/snapback]

Å ha 19k i sparekontoen er da vitterlig ikke unormalt.

Lenke til kommentar
Hva skal noen av dere med noen slags biler, hvis det ikke er en Maybach? Den eneste bilen i verden som duger.

5997760[/snapback]

Billigbil, den koster jo bare 2,5 millioner elns. Den ser ikke bra ut engang, i hvert fall ikke på utsiden.

maybach_3-.jpg

 

Herregud. 19'000 er nok 10 ganger mer enn hva 95% av brukerne i SO4 har paa kontoen da.

Personlig sitter jeg paa 24'000, men med et utgiftsnivaa lik 0 naar jeg ikke har ferie saa er jeg rik :wee:

5997816[/snapback]

Å ha 19k i sparekontoen er da vitterlig ikke unormalt.

5997908[/snapback]

Til det første: Er du helt forbanna latterlig? Selvfølgelig ser den bra ut, og inni er det godstoler, TV, kjøleskap, osv. Det er verdens beste bil. Ser ikke bra ut en gang... Det må være noe galt med deg.

 

Til det andre: 19k er ikke mer enn 95% av brukerene her inne, det nekter jeg å tro.

Lenke til kommentar
Hva skal noen av dere med noen slags biler, hvis det ikke er en Maybach? Den eneste bilen i verden som duger.

5997760[/snapback]

Billigbil, den koster jo bare 2,5 millioner elns. Den ser ikke bra ut engang, i hvert fall ikke på utsiden.

maybach_3-.jpg

 

Herregud. 19'000 er nok 10 ganger mer enn hva 95% av brukerne i SO4 har paa kontoen da.

Personlig sitter jeg paa 24'000, men med et utgiftsnivaa lik 0 naar jeg ikke har ferie saa er jeg rik :wee:

5997816[/snapback]

Å ha 19k i sparekontoen er da vitterlig ikke unormalt.

5997908[/snapback]

Til det første: Er du helt forbanna latterlig? Selvfølgelig ser den bra ut, og inni er det godstoler, TV, kjøleskap, osv. Det er verdens beste bil. Ser ikke bra ut en gang... Det må være noe galt med deg.

 

Til det andre: 19k er ikke mer enn 95% av brukerene her inne, det nekter jeg å tro.

5997923[/snapback]

Nei kanskje ikke for sparing, men han snankket om brukskontoen gjorde han ikke?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...