Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 sider med emnet; Den brutale virkeligheten, Go almen! Hvor mye kan jeg vise av mine kunnskaper rundt dette emne, altså, hasj osv? Kan jeg gå så langt jeg bare vil?

7050532[/snapback]

Den brutale virkeligheten er alt du har å gå etter? Mye å velge mellom, gitt.

Lenke til kommentar
Teit i alle tråder.

7050352[/snapback]

Egentlig ikke, da jeg synes det egentlig gir et litt mere personlig preg. Da du svarer på en tråden til en person, så er det bedre med en liten underskrift.

7050364[/snapback]

 

Now that's where you're wrong. Når du bestandig skriver det blir det ikke helt det samme. Skriv gjerne en gang i blant, i ditt første svar i en tråd eller når du spør om noe, men etter hver post blir det litt for mye.

Lenke til kommentar
3 sider med emnet; Den brutale virkeligheten, Go almen! Hvor mye kan jeg vise av mine kunnskaper rundt dette emne, altså, hasj osv? Kan jeg gå så langt jeg bare vil?

7050532[/snapback]

Gå så langt du vil. Bryt grenser, provoser!!

 

 

Hva har skjedd med den gamle avataren? :(

7050542[/snapback]

 

 

3 sider med emnet; Den brutale virkeligheten, Go almen! Hvor mye kan jeg vise av mine kunnskaper rundt dette emne, altså, hasj osv? Kan jeg gå så langt jeg bare vil?

7050532[/snapback]

Den brutale virkeligheten er alt du har å gå etter? Mye å velge mellom, gitt.

7050571[/snapback]

 

Avataren: siden jeg henter den fra, vil ikke sammarbeide, og uten PS så klarer jeg ikke få bildet ned i 6kb :( Men den kommer snart tilbake Demille :)

 

Ja da skal jeg prøve å provosere så mye jeg kan ^^

 

Det er riktig Snapback, vi har lest et par sider i norskboken, men det handlet om narkotikamissbruk (heroin :S) og det har jeg ikke vært borti, hvem har det som 16 åring...

 

Da ser jeg frem til en lang natt, skal prøve å kombinere Diskusjon.no og stilen :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg er god på barnesanger.

 

Kan umulig være en bra ting! :p

7050817[/snapback]

Jeg synger for det meste Kelly Klarkson og andre pop-liste sanger. De har så simpel tekst. :D Skal nokk melde meg på neste Idol. Kommer utvilsomt til omgang 2.

7050830[/snapback]

Vi kan ha karaokefest oss meg!

 

Øve oss til Idol :yes:

 

Edit: Feil smilefjes *Knøl*

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...