Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

No offence dere som er fra Bodø, men bodø er en kald by.. :dontgetit:

 

Var en tur igår, og trodde jeg hadde kledd meg etter været (både flytoget og alle tvkanalene sa ca 11 grader og mild vind.. *Host* Ja det stemte (not).. Regn, regn og atter regn, 6-7*C i følge taxien og 20kts vind.. :hrm:

Var herlig og komme til sørligere strøk, og sol og varmt!

 

 

 

 

Oslo! :w00t:

Endret av Yaricks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uffameg, for ei natt, for en ferie! Det startet at vi alle gikk på et lokalt LAN som en fritidsklubb hostet. Søndag,Mandag og Tirsdag gikk flott, men natt til onsdag var det noen som hadde blitt kastet ut som drev og kødda utenfor, det fortsatte med at vi ikke fikk gå til vinduene, eller gå i gangene ol. kl. 3-4 om natten ble ALLE kastet ut, til og med de som lå og sov, da ble selfølgelig alle sure og alle ville kødde med de. Og så kom politiet, og skrev opp navn og ba oss om å komme hjem og jeg kome hjem idag kl 6.30 og har såvet til nå... for ei natt..

Lenke til kommentar
No offence dere som er fra Bodø, men bodø er en kald by..  :dontgetit:

 

Var en tur igår, og trodde jeg hadde kledd meg etter været (både flytoget og alle tvkanalene sa ca 11 grader og mild vind.. *Host* Ja det stemte (not).. Regn, regn og atter regn, 6-7*C i følge taxien og 20kts vind.. :hrm:

Var herlig og komme til sørligere strøk, og sol og varmt!

7049799[/snapback]

Alle vet da at bodø er den største blåsbort byen som er i nordland. Og at folk forsatt stoler på værmeldingen..vel...idioti kaller jeg det.

 

Vero_NiCa: Squat? :ermm:

Lenke til kommentar
Noen her som har hatt mørkekjøring nylig? Hvordan foregår egentlig det nå? Hvem er med, hvem kjører osv? :shrug:

 

Jobb i morgen. YEAH.

7049518[/snapback]

Jeg kjørte i to timer i mørket på dårlig opplyst landevei med en jente baki som var klassisk "backseat driver". Halvveis byttet vi plass, og jenta hadde som oppgave å få bilen helskinnet hjem, noe hun ikke greide. Får du tilbud om å kjøre først så ta det!

7049629[/snapback]

 

Men var det nylig? Har hørt noe om at man ikke kjører lenger, slik som Iceman forteller. :hmm:

Lenke til kommentar
Det kan selvfølgelig være annerledes i andre deler av landet, men heromkring er det sånn det gjøres for tiden.

7049656[/snapback]

Vel, så kjørte jeg opp da året før det ble "krav" om det forkurset som alle må ta før de kan drive øvelseskjøring da så det kan godt være mulig at ting har forandret seg. Men både jeg og kompisen min kjørte og styrte da vi hadde mørkekjøring.

7049669[/snapback]

 

Jeg rakk så vidt å ta mopedlappen før trafikalt grunnkurs ble obligatorisk, føler at jeg slapp billig unna der ja...

7049680[/snapback]

Du må no ha grunnkurse når du skal ta billappen uansett :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...