Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den katta har uansett flere liv vil jeg tro så neppe noe å bekymre seg over;)

7049590[/snapback]

Det er andre gangen hun gjør det, så... Masse liv, null IQ :D

7049594[/snapback]

"Så her går jeg...på kanten av verandaen..lalala...husker ikke hva som skjedde forrige gang jeg gikk her...WÆÆÆÆÆÆ!!!*

 

:p

Lenke til kommentar
Noen her som har hatt mørkekjøring nylig? Hvordan foregår egentlig det nå? Hvem er med, hvem kjører osv? :shrug:

 

Jobb i morgen. YEAH.

7049518[/snapback]

Jeg kjørte i to timer i mørket på dårlig opplyst landevei med en jente baki som var klassisk "backseat driver". Halvveis byttet vi plass, og jenta hadde som oppgave å få bilen helskinnet hjem, noe hun ikke greide. Får du tilbud om å kjøre først så ta det!

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet, så er det nå mørkekjøringsDEMONSTRASJON.

mao så betaler du fett for å sitte en stund i en bil mens det er mørkt og kjørelæreren kjører...

7049622[/snapback]

Da tror ikke jeg at du har hatt mørkekjøring.

7049636[/snapback]

Begge har rett for å si det sånn... er det på trafikalt grunnkurs sitter du bare på, men er det under de obligatoriske kjøretimene skal du såklart til pers!

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet, så er det nå mørkekjøringsDEMONSTRASJON.

mao så betaler du fett for å sitte en stund i en bil mens det er mørkt og kjørelæreren kjører...

7049622[/snapback]

Da tror ikke jeg at du har hatt mørkekjøring.

7049636[/snapback]

 

Det kan selvfølgelig være annerledes i andre deler av landet, men heromkring er det sånn det gjøres for tiden.

Lenke til kommentar
Det kan selvfølgelig være annerledes i andre deler av landet, men heromkring er det sånn det gjøres for tiden.

7049656[/snapback]

Vel, så kjørte jeg opp da året før det ble "krav" om det forkurset som alle må ta før de kan drive øvelseskjøring da så det kan godt være mulig at ting har forandret seg. Men både jeg og kompisen min kjørte og styrte da vi hadde mørkekjøring.
Lenke til kommentar
Det kan selvfølgelig være annerledes i andre deler av landet, men heromkring er det sånn det gjøres for tiden.

7049656[/snapback]

Vel, så kjørte jeg opp da året før det ble "krav" om det forkurset som alle må ta før de kan drive øvelseskjøring da så det kan godt være mulig at ting har forandret seg. Men både jeg og kompisen min kjørte og styrte da vi hadde mørkekjøring.

7049669[/snapback]

 

Jeg rakk så vidt å ta mopedlappen før trafikalt grunnkurs ble obligatorisk, føler at jeg slapp billig unna der ja...

Lenke til kommentar
Jeg rakk så vidt å ta mopedlappen før trafikalt grunnkurs ble obligatorisk, føler at jeg slapp billig unna der ja...

7049680[/snapback]

Hehe, tror jeg har sluppet unna litt billigere en de fleste. Kjørelæreren min gikk med på å dele opp regninga for nedbetaling av lappen og alt det der..jeg betalte første gang og..vel...jeg har ikke hørt noe fra han enda så jeg har betalt ca 3000kr for lappen elns :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...