Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FAEN! jeg tror jeg har sett deg! :D skal hilse på neste gang da. Håper jeg ikke sier hei til en annen kar som ligner, fordi det har jeg gjort før i tiden. Var'ke funni.

7048568[/snapback]

 

 

Jeg kommer nok til å se dum på deg og gå videre! :p

 

hehe, skal ikke det. Jeg skal si "wææz ææp MisterLefty!!111!" og så "øhh..ok..sees"

Endret av Zande
Lenke til kommentar
haha, her har man faktisk Botten Anna: http://www.ikea.com/ms/no_NO/local_home/forus.html

 

nederst til venstre står det ''spør anna''

 

 

Spurte for morro: ''har du hatt sex?''

 

Svaret jeg fikk: ''Nå syns jeg du går over grensen for hva man spør om, la oss heller snakke om IKEA!''  haha  :wee:

7048504[/snapback]

"Vil du ha sex med meg?"

 

"Jeg liker alle mennesker, jeg!"

Lenke til kommentar
jeg noober med 0'ere og 1'ere. TK110 eksamen på fredag vøtt. Fikk litt brent pizza fra Kvinner&IT istad og :p De hadde møte :D

7048620[/snapback]

Herrejesus, har Kvinner&IT blusset opp igjen? Arg! Anyways. TK eksamen er easy easy..husk hex- og binærregning og alt går bra..

7048659[/snapback]

 

driver med oppgaver nå, og det ser ut som jeg får til den biten der. Det årner sej. Husker du hvilken type spørsmål du fikk på din første TK eksamen? Jeg er ganske happy for at det er Listog som skriver eksamen. Han er en god kar, og en forbanna flink lærer, så jeg tror at han kommer til å skrive godt formulerte spørsmål.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...