Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den vinen har terningkast 6 i stort sett alle tester. Helt genial. Holdbarhet i 6 mnder maks :) Ser helt klart at leveriden er kortere :)

Jeg drikker dog sjelden. Men når jeg setter meg ned går det 3 flasker .)

7047726[/snapback]

Det er stort sett bare mine holdninger til Chilensk som er problemet. Litt forutinntatt jeg. :) Fort gjort at det ryker noen flasker når man først er igang ja.

 

JEG VIL HA ØL!

 

evt. sprit.

7047748[/snapback]

Finn deg en bil, så kan vi se Tokyo Drift og drikke brennevin her :D

Endret av Pjokk
Lenke til kommentar
Kahlua + Dooley's Toffee Liqueur + ?

 

Noen som har en veldig lettdrikklig hvitvin å annbefale? =) Og eventuelt noe <22% jegermaisterlignende å annbefale?

7047826[/snapback]

Lettdrikkelig hvitvin - finn en enkel Gascogne vin. Bare å spørre på polet, billig og godt nok :)

 

Edit: Fisherman's shotsak er under 22%, ganske godt egentlig.

Endret av Pjokk
Lenke til kommentar
Kom på at jeg kan bare ta bussen opp til deg også kan anders hente meg senere ikveld :grin: Må bare vente til pekki kommer hjem fra jobb og klarere det med han  :wee:

7047871[/snapback]

Eller så kan jeg vurdere å hente deg kanskje? Noe må en vel kunne gjøre for litt besøk... Eller har du busskort? Det er tross alt litt langt til Tønsberg for en som ikke er råner :grin:

 

Fisherman's var ikke dumt nei =D Takker for tips, nå blir det polet straks! :D

7047884[/snapback]

God tur, og drikk masse :wee:

Endret av Pjokk
Lenke til kommentar
Pekki er vel hjemme om en times tid ;)

 

Nå får du hilst på alle 4 kattene mine også :wee:

 

Gud, de er overalt. Tror jeg har tatt meg litt vann over hodet med de to små. Heldigvis skal de snart gies vekk. :)

7047912[/snapback]

Og jeg som er mer en hundegutt, men kattunger er søte da :wee:

 

Trenger litt mer enn en time før jeg kjører hjemmefra - må gi noe greier til magen så den slutter å mase, også må jeg vaske håret :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...