Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan ser kaninen din ut? :)

 

 

Om hylo kommer, gidder du å spør om dere skal "ut i skogen og drikke?" :D Bare se om han skjønner hva jeg refererer til :p

7047403[/snapback]

Arg! ikke si sånt! Jeg er drekkasjuk idag også :(

7047420[/snapback]

Hvorfor kjenner jeg ingen som er over 20 her jeg bor nå? :/ Jeg vil ha polvarer nå! Gjerne i stor kvanta! =(

 

edit: om noen her bor i halden, er over 20, og skal på polet, gidder noen si ifra?

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Fordi du kommenterte meg om et innlegg jeg hadde i denne tråden for noen dager siden. Da lurte jeg på hvordan du så ut .)

7047539[/snapback]

Gått fra PS babes til ekte? Det var på tide :p

7047559[/snapback]

Sorry. Har ikke det.

 

Min forlovede har silikonpupper, flat mage, er tidligere modell foruten å innha flere europatitler, nm titler og en 2.plass i vm innen dans :)

Lenke til kommentar
Sorry. Har ikke det.

 

Min forlovede har silikonpupper, flat mage, er tidligere modell foruten å innha flere europatitler, nm titler og en 2.plass i vm innen dans :)

7047571[/snapback]

Stakkars deg, lander du aldri i det virkelige liv? :tease:

 

Lenge siden jeg har sett noe til deg i Jarmo's mat og drikke tråd, blitt avholds?

Lenke til kommentar
Har ikke hatt tid til det gode liv i det siste :(

Har dog trent og stått på så formen begynner å sitte. Planlegger en rampetur på lørdagen med gutta, da jeg ikke har drukket på så lenge jeg kan huske.)

 

Du da?

7047599[/snapback]

For tiden frivillig arbeidsledig, får se hva jeg finner på etterhvert. Drukket lite godsaker i det siste, blir mer nå som jeg har tid regner jeg med. Fant denne på polet for noen måneder siden, en skikkelig bløt og saftig rhone vin. Noe lettdrikkelig til du får pent besøk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...