Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
edit2:

Er "ManShow" verdt å se? Reklamene var evig tøffe, men jeg gir beng i fotball da..

7046577[/snapback]

Skal være veldig bra. Er type Maddox humor, hvis du har hørt om han.

7046618[/snapback]

Jeg syntes ikke det var noe sånn serlig egentlig.. Likte ikke humoren noe serlig :p

Lenke til kommentar
edit2:

Er "ManShow" verdt å se? Reklamene var evig tøffe, men jeg gir beng i fotball da..

7046577[/snapback]

Skal være veldig bra. Er type Maddox humor, hvis du har hørt om han.

7046618[/snapback]

Jeg syntes ikke det var noe sånn serlig egentlig.. Likte ikke humoren noe serlig :p

7046879[/snapback]

Har ikke sett det selv, så jeg vet ikke. En kompis av meg anbefalte det. Skal laste ned en episode eller to :p

Lenke til kommentar
tror jeg ringer pappa og spør om han kan legge inn Fawlty towers på psp'en så jeg kan låne den i morra å sitte å se på det i 2-3 timer... finns ikke noe å gjøre i flere mils omkrets av skolen.

7046966[/snapback]

Har pappan din PSP? Kan jeg få pappan din?

Lenke til kommentar
tror jeg ringer pappa og spør om han kan legge inn Fawlty towers på psp'en så jeg kan låne den i morra å sitte å se på det i 2-3 timer... finns ikke noe å gjøre i flere mils omkrets av skolen.

7046966[/snapback]

7046972[/snapback]

pappa og stemora mi har en hver, en nedgradert til nedlastning og en ny en.

pappa spilte gjennom F.E.A.R og Prey før meg og stemora mi er nettopp ferdig med å laste ned og se på Stargate-Atlantis sesong 1 og 2 :wee: de er ganske kule.

Lenke til kommentar
ja takk.

7046956[/snapback]

Så hva skal vi snakke om?

7046983[/snapback]

Tintin og tørrfisk!

*prøve å finne på noe åndelig berikende* hmm..

Såå.. Du er agnostiker?

7046966[/snapback]

7046972[/snapback]

pappa og stemora mi har en hver, en nedgradert til nedlastning og en ny en.

pappa spilte gjennom F.E.A.R og Prey før meg og stemora mi er nettopp ferdig med å laste ned og se på Stargate-Atlantis sesong 1 og 2 :wee: de er ganske kule.

7046984[/snapback]

Damn, du er heldig du! Pappaen min er på det stadiet at han må få hjelp til å redigere et exceldokument, men han prøver iherdig :D

-------

Daaamn, Tintin er rått! Elsker Tintin! :D

-------

MrLeftfield: Hvor spiser du nå?

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...