Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
edit2:

Er "ManShow" verdt å se? Reklamene var evig tøffe, men jeg gir beng i fotball da..

7046577[/snapback]

Skal være veldig bra. Er type Maddox humor, hvis du har hørt om han.

7046618[/snapback]

Jeg syntes ikke det var noe sånn serlig egentlig.. Likte ikke humoren noe serlig :p

Lenke til kommentar
edit2:

Er "ManShow" verdt å se? Reklamene var evig tøffe, men jeg gir beng i fotball da..

7046577[/snapback]

Skal være veldig bra. Er type Maddox humor, hvis du har hørt om han.

7046618[/snapback]

Jeg syntes ikke det var noe sånn serlig egentlig.. Likte ikke humoren noe serlig :p

7046879[/snapback]

Har ikke sett det selv, så jeg vet ikke. En kompis av meg anbefalte det. Skal laste ned en episode eller to :p

Lenke til kommentar
tror jeg ringer pappa og spør om han kan legge inn Fawlty towers på psp'en så jeg kan låne den i morra å sitte å se på det i 2-3 timer... finns ikke noe å gjøre i flere mils omkrets av skolen.

7046966[/snapback]

Har pappan din PSP? Kan jeg få pappan din?

7046972[/snapback]

pappa og stemora mi har en hver, en nedgradert til nedlastning og en ny en.

pappa spilte gjennom F.E.A.R og Prey før meg og stemora mi er nettopp ferdig med å laste ned og se på Stargate-Atlantis sesong 1 og 2 :wee: de er ganske kule.

Lenke til kommentar
ja takk.

7046956[/snapback]

 

Så hva skal vi snakke om?

7046983[/snapback]

Tintin og tørrfisk!

*prøve å finne på noe åndelig berikende* hmm..

Såå.. Du er agnostiker?

 

tror jeg ringer pappa og spør om han kan legge inn Fawlty towers på psp'en så jeg kan låne den i morra å sitte å se på det i 2-3 timer... finns ikke noe å gjøre i flere mils omkrets av skolen.

7046966[/snapback]

Har pappan din PSP? Kan jeg få pappan din?

7046972[/snapback]

pappa og stemora mi har en hver, en nedgradert til nedlastning og en ny en.

pappa spilte gjennom F.E.A.R og Prey før meg og stemora mi er nettopp ferdig med å laste ned og se på Stargate-Atlantis sesong 1 og 2 :wee: de er ganske kule.

7046984[/snapback]

Damn, du er heldig du! Pappaen min er på det stadiet at han må få hjelp til å redigere et exceldokument, men han prøver iherdig :D

 

-------

 

Daaamn, Tintin er rått! Elsker Tintin! :D

 

-------

MrLeftfield: Hvor spiser du nå?

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...