Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg trenger billig og god kebab i nærheten av bussterminalen i Oslo. What to do...jeg vil ha middag siden jeg ikke har matpakke med meg idag :S

7046559[/snapback]

hmm, det er en oppover forbi Oslo By Steinerskole som var forbanna god og veldig billig. Tror det var snakk om 30,- for en kebab av stor størrelse. Desverre kan jeg ikke gi en mer nøyaktig beskrivelse enn det :p

 

Hva med å prøve bortover Grønland? Der har de flere sjapper som er ganske greie :)

 

------

edit1:

@Zeromac: Den er kjip! Finn deg en venn med pc og okkuper den!

 

edit2:

Er "ManShow" verdt å se? Reklamene var evig tøffe, men jeg gir beng i fotball da..

Endret av clvn
Lenke til kommentar
prøvde en bortover Grønland en gang, "Oslo Kebab" elns. Faen meg mest ræva kebab jeg har noen gang har smakt. Og kjøttbitene var like store som halvparten av en golfball. Kanskje til og med litt større.

7046591[/snapback]

Bli med hjem til meg, god kebab på senteret vårt ;)

Lenke til kommentar

FITTSEKK! forrige onsdag sa psykologilærern at vi fikk fri neste onsdag, så jeg reiste hjem i dag før timen. men nå får jeg høre av ei i klassen at de hadde time og fikk velge oppgave og skal ha lang innlevering og lang framføring! og jeg fikk fravær, som betyr at jeg er på nippe til å stryke i faget. skal ta det opp, han sa det var fri.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...