Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tannleger er ikke så fæle, egentlig, selv om jeg borrer stort sett hver gang jeg er der :p

 

Må nesten dra dit igjen snart, slipe noen hakkete og ødelagte tenner.. Blitt et par smeller for mye uten tannbeskytter på amerikansk fotball :)

 

Ahh, storefri og sigg om 19 minutter, chill nok =)

 

Edit: Hvordan klarte du å ødelegge OS X partisjonen din? OS X har jo hundretusen systemgjenopprettingsverktøy du sikkert kunne brukt :p

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
Edit: Hvordan klarte du å ødelegge OS X partisjonen din? OS X har jo hundretusen systemgjenopprettingsverktøy du sikkert kunne brukt :p

7046011[/snapback]

duude, i'm not liek a n00b :p

 

Installerte Ubuntu på macen, derfor installerte jeg også en annen bootloader for så å få startet opp en ubuntu cd, startet å installere fra den og kom til partisjoneringsdelen, så sletta jeg enkelt og greit partisjonen derifra ..

 

Var fullt klar over at det ville bli fucka da men jeg liker å installere os :p

Lenke til kommentar
storefri nå :p chill! :D

7046023[/snapback]

Har vel i grunn friminutt når jeg vil, iom at jeg er ansatt ved skolen, men det er jo ikke noe kult å gå ute alene når man kan være sammen med andre folk i stedet? Må jo være litt sosial også, i og med at jeg ikke er det så mye ellers :p

 

Equerm: Haha, ok :p Trodde du hadde liek.. klart å fucke den opp fra OS X eller noe.. Men da er du tilgitt, ubuntu burde vært installert på alle maskiner som standard, sammen med OS X ;)

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...