TSP Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 TSP: Tenk tilbake på hver eneste bok, film og tv-serie som har inkludert en rekke mistenkte; ser du et mønster mellom den antatte sannsynligheten for at en mistenkt er den skyldige og hvem som faktisk er den skyldige? Keyser Soze, gutten min. 7045260[/snapback] Så du mener at du er den ukjente fordi du er den minst mistenkte? In your dreams.. Men hvordan klarer du å være så lenge oppe? Er du supermann eller noe? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Da satt jeg på jobb igjen, da.. Ingenting å gjøre foreløpig, så da ble det å sitte på datarommet litt.. Kjenner jeg jobben rett, kan jeg sitte her til dagen er ferdig; klokken 14:00.. Men jeg må vel sikkert være med på bispevisitasen klokka 9, skal jo tross alt spise middag med bisken senere i dag.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Satan så irriterende at det er maintenance på WoW... Jaja.. Glemmer alltid det på onsdager, så jeg står opp litt tidlig for ingen nytte =( Lenke til kommentar
............... Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 det så utrolig digg å ha en dag fri eller jeg skal sitte hjemme og drive i ps da, men kaller det fri Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Var hos tannlegen i dag, hadde 5 hull! Men hun sa hele tiden at de var små hull hele tiden Utenlandsk tannlege ftl, hun var helt gaaaal! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Åh, haha! Jeg trodde 8. klassingene satt og spilte CS på skolemaskinene.. Alle gutta satt med headset med mic og greier, og klikka som gærne på musa.. Men neida, de drev bare med spansk-opplegg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 God morgen folkens. Hvordan går det? Jeg er trøtt =/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Åh, haha! Jeg trodde 8. klassingene satt og spilte CS på skolemaskinene.. Alle gutta satt med headset med mic og greier, og klikka som gærne på musa.. Men neida, de drev bare med spansk-opplegg 7045598[/snapback] Eid ^^ Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 hjelp jeg har matteprøve nå :S ... gruer meg Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) hjelp jeg har matteprøve nå :S ... gruer meg 7045829[/snapback] Det går så bra så. Endret 11. oktober 2006 av Mompen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Guuud mårning! Hvordan står det til med folket idag? Endret 11. oktober 2006 av mushi Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Overdox, 5 hull ? :O hadde en begynnelse på hull selv, men om jeg pusset godt osv. så ble det kanskje borte.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Oje! Jeg ødela nettopp OS X partisjonen på macen min, reinstallasjon på gang Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Oje!Jeg ødela nettopp OS X partisjonen på macen min, reinstallasjon på gang 7045863[/snapback] Snæckzy! Fortell meg alt! Æsj, burde dra til tannlegen snart. Jeg hadde ikke tannlegeskrekk frem til ifjor, hvor jeg fikk mitt første hull noensinne. Nå er jeg dritredd. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Snæckzy! Fortell meg alt! Æsj, burde dra til tannlegen snart. Jeg hadde ikke tannlegeskrekk frem til ifjor, hvor jeg fikk mitt første hull noensinne. Nå er jeg dritredd. 7045872[/snapback] Nå partisjonerer jeg opp harddisken, har aldri gjort det med OS X sin installasjonscd før, kult Jeg liker ikke tannleger jeg heller, han der jeg bor er tysk, snakker elendig tysk/norsk så jeg aner aldri hva han sier, jeg sitter bare å nikker så drar han frem en gigantisk bor og borrer i tenna mine.... En gang så borret han meg i tungen, borren føyk rett over tungen min å lagde et kutt slik at det sprutet blod opp i trynet på han, det var mektig sykt Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Guuud mårning! Hvordan står det til med folket idag? 7045839[/snapback] Status: Trøtt, sliten, ønsker hår-klipp, slutter på jobb kl 14:00 (*happy*) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 En gang så borret han meg i tungen, borren føyk rett over tungen min å lagde et kutt slik at det sprutet blod opp i trynet på han, det var mektig sykt 7045883[/snapback] Og du bytta ikke tannlege? Hadde det skjedd med meg hadde jeg løpt hylende og skrikende ut, mens jeg hadde veiva armene vilt rundt meg Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har ikke noe i mot tannlegen faktisk funker for meg Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Mushi - kan du poste et bilde av deg selv? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Og du bytta ikke tannlege? Hadde det skjedd med meg hadde jeg løpt hylende og skrikende ut, mens jeg hadde veiva armene vilt rundt meg 7045895[/snapback] Kommer aldri brukt den fyren igjen Forresten så er det ikke bare jeg som ikke liker han, mange folk klager på at han gjør syke ting, som f.eks å borre i feil tenner Mushi - kan du poste et bilde av deg selv? 7045911[/snapback] k-k-k-kåt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg