Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

TSP: Tenk tilbake på hver eneste bok, film og tv-serie som har inkludert en rekke mistenkte; ser du et mønster mellom den antatte sannsynligheten for at en mistenkt er den skyldige og hvem som faktisk er den skyldige? Keyser Soze, gutten min.

7045260[/snapback]

Så du mener at du er den ukjente fordi du er den minst mistenkte? In your dreams.. :p

 

Men hvordan klarer du å være så lenge oppe? Er du supermann eller noe? :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snæckzy! Fortell meg alt:dribble:

 

 

Æsj, burde dra til tannlegen snart. Jeg hadde ikke tannlegeskrekk frem til ifjor, hvor jeg fikk mitt første hull noensinne. Nå er jeg dritredd.

7045872[/snapback]

Nå partisjonerer jeg opp harddisken, har aldri gjort det med OS X sin installasjonscd før, kult :wee:

 

Jeg liker ikke tannleger jeg heller, han der jeg bor er tysk, snakker elendig tysk/norsk så jeg aner aldri hva han sier, jeg sitter bare å nikker så drar han frem en gigantisk bor og borrer i tenna mine....

 

En gang så borret han meg i tungen, borren føyk rett over tungen min å lagde et kutt slik at det sprutet blod opp i trynet på han, det var mektig sykt

Lenke til kommentar
En gang så borret han meg i tungen, borren føyk rett over tungen min å lagde et kutt slik at det sprutet blod opp i trynet på han, det var mektig sykt

7045883[/snapback]

Og du bytta ikke tannlege? :dontgetit:

 

 

Hadde det skjedd med meg hadde jeg løpt hylende og skrikende ut, mens jeg hadde veiva armene vilt rundt meg

Lenke til kommentar
Og du bytta ikke tannlege?  :dontgetit:

 

 

Hadde det skjedd med meg hadde jeg løpt hylende og skrikende ut, mens jeg hadde veiva armene vilt rundt meg

7045895[/snapback]

Kommer aldri brukt den fyren igjen :p

Forresten så er det ikke bare jeg som ikke liker han, mange folk klager på at han gjør syke ting, som f.eks å borre i feil tenner

 

Mushi - kan du poste et bilde av deg selv?

7045911[/snapback]

k-k-k-kåt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...