mushi Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 En ganske logisk konklusjon... Men det kan vel også være magesår? 7045106[/snapback] Jeg veit hvordan den gikk i stykker, men snakker ikke om det her inne. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Spytter ikke på folk da, men folks meninger Arbeidsledighet suger dingobjelle IMO 7045107[/snapback] Idag er det ikke nødvendigvis vanskelig å finne seg en jobb, så for min del blir det mer en "ferie" - dog uten lønn siden jeg sa opp selv. Det er visstnok åtte ukers karenstid før man får ledighetstrygd, så god tålmodighet har ikke jeg. Godt mulig jeg bare er bortskjemt, men jeg er ikke spesielt kresen på hva slags jobber jeg tar... Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 En ganske logisk konklusjon... Men det kan vel også være magesår? 7045106[/snapback] Jeg veit hvordan den gikk i stykker, men snakker ikke om det her inne. 7045110[/snapback] Vi snakker heller om "Snøsokk". Jeg syns det var skikkelig Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Spytter ikke på folk da, men folks meninger Arbeidsledighet suger dingobjelle IMO 7045107[/snapback] Idag er det ikke nødvendigvis vanskelig å finne seg en jobb, så for min del blir det mer en "ferie" - dog uten lønn siden jeg sa opp selv. Det er visstnok åtte ukers karenstid før man får ledighetstrygd, så god tålmodighet har ikke jeg. Godt mulig jeg bare er bortskjemt, men jeg er ikke spesielt kresen på hva slags jobber jeg tar... 7045112[/snapback] Jeg er heller ikke kresen på hva slags jobber jeg tar, etter å ha fulgt det og søkt på alle jobber jeg har kommet over og registrert meg på 3 vikarbyråer, så sitter jeg fortsatt her uten noe å gjøre. Arbeidsmarkedet i min hjemby suger i alle fall kengurunyre Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 snøsjokk.. sap forumzrøvereewrz!? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Nei faen jeg må sove nå. Skal være i byen kl 12 og ikke 2 Dessuten må jeg også innom legen og ordne frikort. Bajs. Sove godt gutta *vinke* Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Jeg er heller ikke kresen på hva slags jobber jeg tar, etter å ha fulgt det og søkt på alle jobber jeg har kommet over og registrert meg på 3 vikarbyråer, så sitter jeg fortsatt her uten noe å gjøre. Arbeidsmarkedet i min hjemby suger i alle fall kengurunyre 7045120[/snapback] Det er godt mulig det er byen din, eller kanskje alderen din, uansett så har jeg forlengst lært at man må kikke ganske mye lenger enn utenfor hjembyen... Nå har jo jeg bil, og har ved enkelte tilfeller kjørt ganske langt. Også er jeg i den situasjon at servitør/bartender er en bransje hvor det er virkelig enkelt å få jobb. Ønsker deg uansett lykke til, det løser seg for snille gutter Edit: Sov godt mushi, vi snakkes sikkert imorgen, spesielt nå som ikke jeg har noe som forstyrrer forumhverdagen min Endret 11. oktober 2006 av Pjokk Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Jeg er heller ikke kresen på hva slags jobber jeg tar, etter å ha fulgt det og søkt på alle jobber jeg har kommet over og registrert meg på 3 vikarbyråer, så sitter jeg fortsatt her uten noe å gjøre. Arbeidsmarkedet i min hjemby suger i alle fall kengurunyre 7045120[/snapback] Det er godt mulig det er byen din, eller kanskje alderen din, uansett så har jeg forlengst lært at man må kikke ganske mye lenger enn utenfor hjembyen... Nå har jo jeg bil, og har ved enkelte tilfeller kjørt ganske langt. Også er jeg i den situasjon at servitør/bartender er en bransje hvor det er virkelig enkelt å få jobb. Ønsker deg uansett lykke til, det løser seg for snille gutter 7045126[/snapback] Alderen kan være et problem vil jeg tro. Alle vil jo ha folk med masse arbeidserfaring. Det er da rimelig umulig å få seg det Bil har jo jeg også, og jeg har også søkt på hauger av jobber utenfor det hølet her Men men. Snill gutt er jeg jo (Ifølge kjæresten min og mamman min og pappan min og slikt) så det bør jo ordne seg snart Bjørn; Bør ikke du legge deg nå? Jo, det bør jeg, Bjørn. God natt. Takk det samme Endret 11. oktober 2006 av SnittLeif Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Bjørn; Bør ikke du legge deg nå?Jo, det bør jeg, Bjørn. God natt. Takk det samme 7045128[/snapback] Sov godt - søk masse jobber imorgen. Tilslutt er det noen som "har lyst" på deg Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Hva gjør man når man ikke greier å finne på noe i en ferie? Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Hva gjør man når man ikke greier å finne på noe i en ferie? 7045134[/snapback] Er det ikke snart tid for Gilmore Girls eller...? *kremt* Edit: PB har visst pause - talentløst! Endret 11. oktober 2006 av Pjokk Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Har ikke det pause? *kremt* Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Har ikke det pause? *kremt* 7045141[/snapback] Nei, i svarte... Det betyr vel ikke at jeg må legge meg eller? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Her ble det skrevet mye på en time. Jeg tror vi snakker Entourage før sengen. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Her ble det skrevet mye på en time. Jeg tror vi snakker Entourage før sengen. 7045157[/snapback] Du brukte jo godt over en halvtime på å komme deg hjem da... Sov hun ikke skikkelig?? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg besøkte fredrik(rb) idag(tirsdag). Hax! Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Snittleif: Gikk ikke du og la deg? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Her ble det skrevet mye på en time. Jeg tror vi snakker Entourage før sengen. 7045157[/snapback] Du brukte jo godt over en halvtime på å komme deg hjem da... Sov hun ikke skikkelig?? 7045159[/snapback] Dro 10-15 minutter etter jeg logget av, men jeg traff Sim ved Cola-automaten. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 You gotta love them long nights. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 You gotta love them long nights. 7045202[/snapback] QFT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg