Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spytter ikke på folk da, men folks meninger ;)

Arbeidsledighet suger dingobjelle IMO

7045107[/snapback]

Idag er det ikke nødvendigvis vanskelig å finne seg en jobb, så for min del blir det mer en "ferie" - dog uten lønn siden jeg sa opp selv. Det er visstnok åtte ukers karenstid før man får ledighetstrygd, så god tålmodighet har ikke jeg. Godt mulig jeg bare er bortskjemt, men jeg er ikke spesielt kresen på hva slags jobber jeg tar...

Lenke til kommentar
Spytter ikke på folk da, men folks meninger ;)

Arbeidsledighet suger dingobjelle IMO

7045107[/snapback]

Idag er det ikke nødvendigvis vanskelig å finne seg en jobb, så for min del blir det mer en "ferie" - dog uten lønn siden jeg sa opp selv. Det er visstnok åtte ukers karenstid før man får ledighetstrygd, så god tålmodighet har ikke jeg. Godt mulig jeg bare er bortskjemt, men jeg er ikke spesielt kresen på hva slags jobber jeg tar...

7045112[/snapback]

Jeg er heller ikke kresen på hva slags jobber jeg tar, etter å ha fulgt det og søkt på alle jobber jeg har kommet over og registrert meg på 3 vikarbyråer, så sitter jeg fortsatt her uten noe å gjøre.

Arbeidsmarkedet i min hjemby suger i alle fall kengurunyre

Lenke til kommentar
Jeg er heller ikke kresen på hva slags jobber jeg tar, etter å ha fulgt det og søkt på alle jobber jeg har kommet over og registrert meg på 3 vikarbyråer, så sitter jeg fortsatt her uten noe å gjøre.

7045120[/snapback]

Det er godt mulig det er byen din, eller kanskje alderen din, uansett så har jeg forlengst lært at man må kikke ganske mye lenger enn utenfor hjembyen... Nå har jo jeg bil, og har ved enkelte tilfeller kjørt ganske langt. Også er jeg i den situasjon at servitør/bartender er en bransje hvor det er virkelig enkelt å få jobb.

Ønsker deg uansett lykke til, det løser seg for snille gutter :thumbup:

Edit: Sov godt mushi, vi snakkes sikkert imorgen, spesielt nå som ikke jeg har noe som forstyrrer forumhverdagen min :ph34r:

Endret av Pjokk
Lenke til kommentar

7045120[/snapback]

Det er godt mulig det er byen din, eller kanskje alderen din, uansett så har jeg forlengst lært at man må kikke ganske mye lenger enn utenfor hjembyen... Nå har jo jeg bil, og har ved enkelte tilfeller kjørt ganske langt. Også er jeg i den situasjon at servitør/bartender er en bransje hvor det er virkelig enkelt å få jobb.

Ønsker deg uansett lykke til, det løser seg for snille gutter :thumbup:

7045126[/snapback]

Alderen kan være et problem vil jeg tro. Alle vil jo ha folk med masse arbeidserfaring. Det er da rimelig umulig å få seg det :p

Bil har jo jeg også, og jeg har også søkt på hauger av jobber utenfor det hølet her :p

Men men. Snill gutt er jeg jo (Ifølge kjæresten min og mamman min og pappan min og slikt) så det bør jo ordne seg snart :)

Bjørn; Bør ikke du legge deg nå?

Jo, det bør jeg, Bjørn.

God natt.

Takk det samme

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...