Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

"hulk hulk"

 

 

Oj. så lei meg jeg ble.

7044753[/snapback]

 

takk :) nå føler jeg litt bedre... Men det blir katastrofe i neste år, tipper VIF rykker ned til 1divisjon :cry:

 

Espennyh alle som følger med fotball veit at Semb den nest verste trener, den verste er Teitur.. De er flinke å få eget lag til å rykke ned

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kliss-klass

 

Nå var det klissete her gitt :p

 

Takk for alt, men det er ikke kjærlighetstråden :wee: Vi skal snakke seriøst shit her, ikke viktige ting.

 

Jeg skal ta meg en røyk nå og forventer værtfall en side med spam til jeg er tilbake igjen :)

7044792[/snapback]

Skal sørge for en real fotballidiotkrangel. Men du må ta to røyk for at noen skal rekke å spamme en hel side :D

Lenke til kommentar

Det er godt Pekki er en koselig kar da :p

 

7044736[/snapback]

Mmm. Ta godt vare på hverandre, Astrid og Pekki.

7044760[/snapback]

 

Det tror jeg de gjør! :)

 

Ellers så er det nok plass i bilen til deg også, bor ikke du ganske i nærheten da? Også får du æren av å tilbringe tid sammen med oss kjekkaser:

Pjokk er en kjekkas :p Det er nesten fakta :wee:

7044619[/snapback]

:lol:

7044777[/snapback]

Jeg bor i Asker, men om det blir i sjutida venter jeg heller i byen etter skolen enn å stikke hjem og så tilbake :D

 

EDIT:

 

Så jeg forventer backup på vindusshopping imens!

 

Nå sa jeg natta! Hadebra til i morra. :love:

Endret av Killerquo
Lenke til kommentar
Jeg bor i Asker, men om det blir i sjutida venter jeg heller i byen etter skolen enn å stikke hjem og så tilbake :D

7044805[/snapback]

Vi kan alltids hente deg, så får du æren i noen minutter. Skal vi si vi henter deg på en jernbanestasjon? (Selv vi bønder finner en jernbanestasjon i El Big City :lol: )

 

Edit: Sove på denne tiden? Jaja, regner med mushi er våken en stund til... ;)

Endret av Pjokk
Lenke til kommentar
Tror det blir temmlig fort avvist :wee: Kunne jo hatt egen teller for so%, men tror det hadde vært litt flaut. Har "litt" for mange inlegg her inne.

7044859[/snapback]

Ihvertfall hvis folk sjekker tidsperspektivet... Jeg hadde tidligere ett tulleliv med jobb, men det kommer sikkert til å ta seg opp nå :wee:

 

Dog har jeg mer planer nå enn jeg hadde tidligere, snodig sak :hmm:

Lenke til kommentar
"tulleliv med jobb" :wee:

 

Jeg hadde en tulleuke med hw-lan-jobbing. Sykt morro, men jeg fikk ikke posta her. Har en ukes arbeid å ta igjen ^^

7044868[/snapback]

Orakelet sier; Jobb, jobb, jobb osv messende...

 

Det er få ting som er så genialt som skikkelig arbeidsledighet! Jeg har kanskje råd til det også, vi får se hvor mye jeg sløser før jeg gidder å finne meg en ny jobb :p

Endret av Pjokk
Lenke til kommentar
Arbeidsledighet ftw!

 

Etter 8 uker kan du få dagpenger :) Det er mange penger.

7044893[/snapback]

Det er ikke mange nok penger... Men det ordner seg for arrogante drittsekker som meg. Det ordner seg alltids for snille gutter også :p

 

Anale gleder - tråden var rimelig interessant. Takk for tipset :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...