Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frichassé ja.. trodde at alle har fått det med seg.. men ok :) fritt vilt ser spennende ut, Før lager Norge kun drittfilm, men i siste har de lagd en del bra filmer (Nollywood? :p ) spennende utvikling det .. Eneste norsk film jeg virkelig liker er "ni liv"

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Gi meg en god grunn til å ringe istedenfor å bruke opplysningen.no?

7044396[/snapback]

Fordi du sitter med folk som kan hjelpe deg 24/7 i døgnet og du får en person som sitter 7 timer daglig å bruker verktøyet som hjelper deg å få fram resultatet du vil ha, og man har andre tjenester som man f.eks ikke har tilgjengelig via internett.

Men som sagt, tenker man på kostnadsiden så er det selvsagt det beste å bruke internett, det sier jo seg selv;)

Lenke til kommentar
Fordi du sitter med folk som kan hjelpe deg 24/7 i døgnet og du får en person som sitter 7 timer daglig å bruker verktøyet som hjelper deg å få fram resultatet du vil ha, og man har andre tjenester som man f.eks ikke har tilgjengelig via internett.

Men som sagt, tenker man på kostnadsiden så er det selvsagt det beste å bruke internett, det sier jo seg selv;)

7044469[/snapback]

 

Jeg ser poenget ditt.

 

Men, det er ekstremt sjeldent at jeg bruker noen av de tjenestene. :p

Lenke til kommentar
Godkveld folkens :)

 

@mushi: Står til? Sliten etter forrige uke kanskje? Har du vurdert oslotur neste torsdag?

 

Edit: Det er KONGE å være arbeidsledig!  :dribble:

7044588[/snapback]

hvorfor neste torsdag?

 

hw-treffet? Har ikke penger til pizzaen engang desverre. Fått to nye puser. Sjekk sign.

Lenke til kommentar
hvorfor neste torsdag?

 

hw-treffet? Har ikke penger til pizzaen engang desverre. Fått to nye puser. Sjekk sign.

7044601[/snapback]

HW-treffet jeg tenkte på. Du har jo to fra før, skal du ha _fire_ katter?? Stereotypen er vel å først ha fire til åtte katter når du er over seksti og enke? :p Gi bort noen du nå kanskje?

 

Ellers så er det mulig å få spandert en pizza på Oslotur hvis du kjører min bil inn og tilbake så jeg kan ta etpar gin tonic :ph34r:

 

Pjokk er en kjekkas :p Det er nesten fakta :wee:

7044619[/snapback]

Vi er vel kanskje de kjekkeste i tråden her, med unntak av Lars og Eirik da :tease:

Endret av Pjokk
Lenke til kommentar
HW-treffet jeg tenkte på. Du har jo to fra før, skal du ha _fire_ katter?? Stereotypen er vel å først ha fire til åtte katter når du er over seksti og enke? :p Gi bort noen du nå kanskje?

 

Ellers så er det mulig å få spandert en pizza på Oslotur hvis du kjører min bil inn og tilbake så jeg kan ta etpar gin tonic  :ph34r:

7044629[/snapback]

Deal. Jeg kjører - du spanderer.

 

Skal jeg melde meg på lista da eller?

 

 

De to nye skal gies bort når de blir store nok. Kunne ikke la dem fryse eller sulte ihjel.

Lenke til kommentar
Deal. Jeg kjører - du spanderer.

Skal jeg melde meg på lista da eller?

De to nye skal gies bort når de blir store nok. Kunne ikke la dem fryse eller sulte ihjel.

7044637[/snapback]

Snill du! På mange måter ;) Får vi lurt med oss Hylo eller? Regner med Pekki skal tidlig på jobb på fredag, eller så er han selvfølgelig hjertelig velkommen!

Lenke til kommentar
Snill du! På mange måter ;) Får vi lurt med oss Hylo eller? Regner med Pekki skal tidlig på jobb på fredag, eller så er han selvfølgelig hjertelig velkommen!

7044646[/snapback]

Vi må klare å lure hylol, eller så er det ikke værre enn å gaffe han sammen og hive han baki. Skal høre med pekki i mårra :)

 

 

EDIT: Alternative nation på mtv er rett og slett gørr kjedelig! Hvem er det som hører på sånn musikk egentlig? :dontgetit:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...