Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kuper?Cooper?Cuper? testen imorgen, tviler på at jeg greier mer en 2400 meter =/

7043600[/snapback]

 

 

hmm, hva er det det går ut på igjen ? er ikke sikker på om jeg har løpt det før.

7043701[/snapback]

 

basicly er det løp som faen til du ikke årker mer og få en karrakter + en tid på hvor dårlig du gjorde det :p

Lenke til kommentar

basicly er det løp som faen til du ikke årker mer og få en karrakter + en tid på hvor dårlig du gjorde det :p

7043719[/snapback]

 

Om man gjør det blir det vel ikke stopp på en god stund da... Kan jo ikke løpe så mange timer heller.

 

Løpe og løpe og løpe i 12-15 min. Litt forskjellig fra sted til sted.

7043723[/snapback]

 

 

noe sånnt jeg tenkte meg ja :) Har bare løpt sånn på regionlagssamlinger.. Det er verken kjedelig eller morsomt. Bare for at treneren skal kartlegge dine fysiske egenskaper.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Playing with fire.

7043626[/snapback]

Jeg er faen ikke redd for b-real

 

 

Typen greide å velte den bærbare med fra bordet når han snubla i ledningen så skjærmen er så og si knust. Strålende. :thumbdown: Går det ann å fixe det eller må jeg kjøpe en ny?

7043647[/snapback]

Tror nokk du må kjøpe ny. Tror det kan være vanskelig å fikse en sånn skjerm. Ikke sikker tho

Lenke til kommentar
Tror nokk du må kjøpe ny. Tror det kan være vanskelig å fikse en sånn skjerm. Ikke sikker tho

7043748[/snapback]

Ajs. Er ikke min heller :(

 

Han sa han bare kunne "få tak i" en ny en. Håper jeg slipper å betale for den... :ermm:

7043765[/snapback]

 

han føkka den jo... han bør jo da betale for den...

Lenke til kommentar
Tror nokk du må kjøpe ny. Tror det kan være vanskelig å fikse en sånn skjerm. Ikke sikker tho

7043748[/snapback]

Ajs. Er ikke min heller :(

 

Han sa han bare kunne "få tak i" en ny en. Håper jeg slipper å betale for den... :ermm:

7043765[/snapback]

 

han føkka den jo... han bør jo da betale for den...

7043797[/snapback]

Sier meg enig på den.

 

En veldig uheldig kompis av meg er skyldig rundt 5000 pga en lignende ting... stakkars mann

Lenke til kommentar

han føkka den jo... han bør jo da betale for den...

7043797[/snapback]

Var typen min som føkka den. Mine penger er hans penger og omvendt. Altså må "jeg" betale for den. Katta mi har ødelagt tastaturet på den ved å velte en halvliter vann over pc'n fra før av, så det var vel det som skulle til for å få den pensjonert :p

Lenke til kommentar
vel, hvis han ikke har penger...

 

Hater steinere i dag! tror jeg skal legge det inn i signaturen...

7043811[/snapback]

 

Har du vært for lenge i kontakt med omverdenen?

7043816[/snapback]

nei, jeg har levd i RL i et år nå, så dro jeg på lan og oppdaget den gode siden av livet.

Steinerne bare sitter i en ring og snakker om stjernetegn, de vet ike engang hva en PCU er!

 

 

Hater steinere i dag! tror jeg skal legge det inn i signaturen...

7043811[/snapback]

 

Steinere? o_O

7043842[/snapback]

steinerskole elever

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...