Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Axes, om jeg var deg ville jeg absolutt satset på offshore om du kan, mens du er ung har du mer frihet og slipper å forholde deg til familie, og gå glipp av ting i barns oppvekst osv. Med en såpass god lønn som du kan forvente å ha offshore er det veldig ålreit å ha tidlig i livet, du er jo i en etableringsfase.

 

Fy faen, jeg kan være seriøs jeg òg liksom.

 

Slett denne, b-real, og jeg blir grinete. Ny side av meg og greier.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Nja, spørs hva slags apparater som blir brukt, men vet att det går mye forsikring der ute ja. Men 2 stk i slekta har jobbet der, han ene jobbet der i 3 år, hadde bra med penger han, veldig bra.

7042921[/snapback]

 

 

Tror absolutt nordsjøen er veien å gå for mye penger. Men de to ukene du er ute er harde. 12-timers-dager er vel standard, tror jeg.

7042939[/snapback]

Hehe, men tror det går bra når du tenker på lønna. Er jo tross alt kunn 2 uker, hadde greid meg fint, men skal ikke forhøre meg om det nå.

Lenke til kommentar
Hehe, men tror det går bra når du tenker på lønna. Er jo tross alt kunn 2 uker, hadde greid meg fint, men skal ikke forhøre meg om det nå.

7042981[/snapback]

 

2*12=24 uker i året. Men de som holder på klarer seg jo fint, så kan ikke anta annet en at det er bra arbeid.

Endret av Edge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...