Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Hvis det er 3 år som jeg har hørt, så blir det Nordsjøen på meg, forhåpentligvis.

Hadde vært deilig å tjent 500-600.000,- i året. Eller vent litt, halvåret blir det kunn siden du jobber 2 uker der, 2 uker hjemme. Så det blir 500-600.000,- i halvåret.

Tja, ikke galt det.

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det er 3 år som jeg har hørt, så blir det Nordsjøen på meg, forhåpentligvis.

Hadde vært deilig å tjent 500-600.000,- i året. Eller vent litt, halvåret blir det kunn siden du jobber 2 uker der, 2 uker hjemme. Så det blir 500-600.000,- i halvåret.

Tja, ikke galt det.

7042873[/snapback]

 

 

Det er gromt å jobbe i nordsjøen ja. Men betydlig mange prosent av lønna er jo risikotillegg(Sveis+gassledning anyone :whistle: )

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor mange årserfaring man må ha som sveiser på land føre man får jobbe på en oljeplattform?

7042836[/snapback]

 

Ettersom du bruker gangsterspråket, så tror jeg du bare kan glemme det...

 

 

 

 

 

 

 

:tease:

7042871[/snapback]

Aldri vært, kommer aldri til å bli gangster. :wee:

Lenke til kommentar
Hvis det er 3 år som jeg har hørt, så blir det Nordsjøen på meg, forhåpentligvis.

Hadde vært deilig å tjent 500-600.000,- i året. Eller vent litt, halvåret blir det kunn siden du jobber 2 uker der, 2 uker hjemme. Så det blir 500-600.000,- i halvåret.

Tja, ikke galt det.

7042873[/snapback]

 

Du kan jo ikke si det sånn, det utbetales jo utover et år.

 

Fredrik? Spam? Horebukk...

7042859[/snapback]

Og så oppfører vi oss her, det gjelder deg ja..

7042877[/snapback]

 

Ja-a, jeg blir lei meg av å lese sånt.

Lenke til kommentar
Hvis det er 3 år som jeg har hørt, så blir det Nordsjøen på meg, forhåpentligvis.

Hadde vært deilig å tjent 500-600.000,- i året. Eller vent litt, halvåret blir det kunn siden du jobber 2 uker der, 2 uker hjemme. Så det blir 500-600.000,- i halvåret.

Tja, ikke galt det.

7042873[/snapback]

 

Du kan jo ikke si det sånn, det utbetales jo utover et år.

 

Sant.

 

Hvis det er 3 år som jeg har hørt, så blir det Nordsjøen på meg, forhåpentligvis.

Hadde vært deilig å tjent 500-600.000,- i året. Eller vent litt, halvåret blir det kunn siden du jobber 2 uker der, 2 uker hjemme. Så det blir 500-600.000,- i halvåret.

Tja, ikke galt det.

7042873[/snapback]

 

 

Det er gromt å jobbe i nordsjøen ja. Men betydlig mange prosent av lønna er jo risikotillegg(Sveis+gassledning anyone :whistle: )

7042885[/snapback]

Nja, spørs hva slags apparater som blir brukt, men vet att det går mye forsikring der ute ja. Men 2 stk i slekta har jobbet der, han ene jobbet der i 3 år, hadde bra med penger han, veldig bra.

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor mange årserfaring man må ha som sveiser på land føre man får jobbe på en oljeplattform?

7042836[/snapback]

Jeg vet ikke.

7042860[/snapback]

 

Det svaret må vel googles..

 

Min første post her btw :) laang thread :)

7042901[/snapback]

Gratulerer, du er fortapt :ph34r:

Lenke til kommentar
Nja, spørs hva slags apparater som blir brukt, men vet att det går mye forsikring der ute ja. Men 2 stk i slekta har jobbet der, han ene jobbet der i 3 år, hadde bra med penger han, veldig bra.

7042921[/snapback]

 

 

Tror absolutt nordsjøen er veien å gå for mye penger. Men de to ukene du er ute er harde. 12-timers-dager er vel standard, tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...