Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vet ikke åssen man siterer 2 forskjellige personer i en og samme post  :blush:

7041636[/snapback]

Trykk på sitat på de innleggene du vil redigere. Du kan gjerne også kutte litt av qouten, for å få med det som er relevant.

7041641[/snapback]

 

ok da skal jeg gjøre det i fremtiden tusen takk :p

 

''jeg har 5 eller 6 poster i otbaren og INGEN i SO5... :p beat that :p''

7037780[/snapback]

 

Hehe, not anymore ;):p

7041643[/snapback]

 

riktig :D

 

var mye rart som ble sagt her så jeg brøt min egen policy (NEVER EVER WRITE IN A NON HARDWARE THREAD) well HELL YEAH I WILL IN THE FUTURE!:p ...

 

edit: yaaay jeg klarte det :D

Endret av Skrollan
Lenke til kommentar

bare råder alle til å lese tråden "min nye kjæreste" i signaturen til brd. helt hysterisk morsom. ler så jeg gråter. aldri kommet så mange morsomme innlegg etterhverandre :!:

 

Leif kom på tokt. han lurer i skyggene fortsatt, tror det er flere gramatikkfeil i innlegget.

 

dette gikk dårlig. tror jeg må ha ekstratimer i norsk.

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
bare råde alle til å lese tråden "min nye kjæreste" i signaturen til brd. helt hysterisk morsom. ler så gråter. aldri kommet så mange morsomme innlegg etterhverandre :!:

7041663[/snapback]

 

Morsomste tråd i HWs historie... :!:

Endret av brd
Lenke til kommentar
klarer ikke slå av sex-tråden. sitter å ler høyt flere ganger. :!:

 

wtf? "klarer ikke slå av" hvem skreiv det i innlegget mitt? husker ikke at jeg skreiv det.

7041761[/snapback]

Det er hva de alle sier ;)

 

Tror jeg skal se V for vendette nå...lenge siden jeg har sett film og jeg har spart på den lenge så vi får håpe den er så bra som alle sier at den er.

Så må dere oppføre dere mens jeg er borte, ok?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...